جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان:

قرارگاه پیشرفت و آبادانی کارهای خود را همانند سال‌های اول انقلاب با وسعت بیشتری در پیش گرفته است

سردار عباس علیشاهی گفت: قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با حضور در مناطق محروم به عنوان مطالبه گران مردم کارهای خود را همانند سال‌های اول انقلاب با وسعت بیشتری در پیش گرفته و خوشبختانه در این رابطه خیران نیز با اعتمادی که به سپاه دارند ورود کرده‌اند.
کد خبر: ۴۲۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ - 28October 2020

قرارگاه پیشرفت و آبادانی کارهای خود را همانند سال‌های اول انقلاب با وسعت بیشتری در پیش گرفته است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد سردار «عباس علیشاهی» جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه پیشرفت سپاه سازندگی و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان لرستان جهت ارائه خدمت در مناطق روستایی و محروم که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، با اشاره به ورود قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی استان لرستان به محرومیت‌زدایی در مناطق محروم اظهار داشت: خوشبختانه طی دو ماهه گذشته بر اساس توافق با برخی دستگاه‌های دولتی جهت حضور در مناطق محروم  تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: در استان لرستان با بهره گرفتن  امکانات دولتی، سپاه و خیران تاکنون در  هشت دهستان محروم  اقدامات زیرساختی بسیار خوبی با اعتباری بالغ بر60 میلیارد تومان  انجام شده که تا پایان سال به 12 دهستان می‌رسد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان عنوان کرد: قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با حضور در مناطق محروم  به عنوان مطالبه گران مردم کارهای خود را همانند سال‌های اول انقلاب با وسعت بیشتری در پیش گرفته و خوشبختانه در این رابطه خیران نیز با اعتمادی که به سپاه دارند ورود کرده‌اند.

وی بیان کرد: در مناطق محروم امکانات سپاه پاسداران علاوه بر زیرساخت‌ها در تعلیم و تربیت اقدامات خوبی انجام شده و با همکاری شرکت مواد غذایی میهن قرارداد ساخت 7 مدرسه بسته شده است.

علیشاهی با بیان اینکه تاکنون 20 امام روستا در مناطق محروم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) مستقر شده است گقت: در زمینه ساخت خانه بهداشت و درمانگاه، زیر ساخت‌هایی همچون جاده، پل و همچنین اشتغال روستاییان اقدامات بسیار خوبی انجام شده که همین  امر سبب بازگشت  روستاییانی که در حاشیه شهرها ساکن بودند شده است.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز جهت نمود امکانات شهری در روستاها تفاهم نامه‌هایی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،اداره کل ورزش و جوانان و همچنین کتابخانه‌های استان منعقد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار