مسئول سازمان بسیج اردویی، گردشگری و راهیان نور کشور خبر داد؛

گیلان نخستین استان کشور در اجرای طرح‌های گردشگری «حمپا» است

سردار «یعقوب سلیمانی» در آیین آغاز به کار شرکت گردشگری «حمپا» به ‌عنوان نخستین شرکت فعال بسیج در حوزه گردشگری در شهرستان «رشت» با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب گیلان را استانی پر افتخار می‌دانند گفت: باعث خرسندی است که این رویداد برای نخستین بار در گیلان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ - 28October 2020

گیلان نخستین استان کشور در اجرای طرح‌های گردشگری «حمپا»

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «یعقوب سلیمانی» مسئول سازمان بسیج اردویی، گردشگری و راهیان نور کشور صبح امروز چهارشنبه (7 آبان) در آیین آغاز به کار شرکت گردشگری «حمپا» به ‌عنوان نخستین شرکت فعال بسیج در حوزه گردشگری در شهرستان «رشت» با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب گیلان را استانی پر افتخار می‌دانند اظهار داشت: باعث خرسندی است که این رویداد برای نخستین بار در گیلان اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج اردویی، گردشگری و راهیان نور کشور با اشاره به اینکه بسیج همواره در طول تاریخ تاسیس و فعالیت خود، برای کمک به مردم و رفع مشکلات جامعه آمادگی دارد تصریح کرد: دشمنان از اینکه ملت ما با وجود تمام مشکلات همواره به سوی پیشرفت و تعالی حرکت کرده‌اند عصبانی هستند.

وی گردشگری را یکی از ابزار توسعه کشور در شرایط فعلی عنوان کرد و با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین صنایع کشور ما صنعت گردشگری است افزود: تفاهم ‌نامه میان بنیاد شهید و سازمان بسیج مستضعفین نیز در راستای توسعه گردشگری کشور است.

سردار «یعقوب سلیمانی» هدف بسیج از ورود به حوزه گردشگری را کاهش تصدی‌گری در این حوزه عنوان کرد و متذکر شد: بسیج در صدد آن است که با ورود به حوزه گردشگری و رونق این صنعت بخشی از مشکلات کشور را برطرف کرده و در جهت رشد و توسعه گام بردارد.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان برای رفع مشکلات مربوط به سفر راهیان نور که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است افزود: امیدواریم بتوانیم با تدوین برنامه‌ای این مشکل را نیز برطرف کنیم.

«محمدعلی ستیزه» مسئول سازمان بسیج اردویی، گردشگری و راهیان ‌نور سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان ضروری است اظهار داشت: گیلان به دلیل داشتن جاذبه‌های مختلف تاریخی و طبیعی در حوزه گردشگری پیشتاز است.

مسئول سازمان بسیج اردویی، گردشگری و راهیان ‌نور سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه گردشگری می‌تواند اثر تحریم‌های ظالمانه دشمنان را کاهش دهد خاطرنشان کرد: هدف بسیج این است که مسئله گردشگری تعالی بخش و ارزش محور را گفتمان‌سازی کند.

وی با اشاره به افتتاح شرکت «حمپا» تاکید کرد: سالم سازی محیط‌های گردشگری، ترمیم آثار تاریخی و باستانی استان گیلان، ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و توسعه گردشگری پایدار از جمله اهداف فعالیت بسیج در حوزه گردشگری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها