مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رویکردمان به انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید صادراتی و بین‌المللی باشد

سردار «عباس یوسفی» تقویت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر به محتواهایی با ترجمه عربی و انگلیسی را ضروری دانست و گفت: رویکردمان به انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید صادراتی و بین‌المللی باشد.
کد خبر: ۴۲۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ - 29October 2020

رویکرد ما به انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید صادراتی و بین المللی باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز در مراسمی از زحمات «عبدالامیر عریضاوی» مدیر‌‌مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر و کارکنان این مرکز به پاس تلاش برای انجام ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تقدیر کرد.

وی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر را نماد مظلومیت مردم ایران در دفاع از آب و خاک و اعتقادات شان دانست و افزود: بی‌شک وجود اولین موزه جنگ کشور در خرمشهر به واسطه بازدیدهای متعدد گردشگران خارجی بین‌المللی‌ترین مکان برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و حقانیت ملت ایران در جنگ تحمیلی است.

یوسفی تقویت این مرکز فرهنگی به محتواهایی با ترجمه عربی و انگلیسی را ضروری دانست و گفت: رویکردمان به انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید صادراتی و بین‌المللی باشد.

در پایان این جلسه از زحمات مدیر و کارکنان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر به پاس تلاش‌های جهادی شان در برگزاری ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار