وصیت نامه شهید «عبدالرحمن ياعلي مدد»؛

شب و روز برای نگهداری از اسلام به درگاه پروردگار دعا کنید

شهید «عبدالرحمن ياعلي مدد» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: از شما می خواهم در حق امام و فرزندتان دعا کنید و شب و روز بعد از نماز برای نگهداری از اسلام به درگاه پروردگار دعا کنید.
کد خبر: ۴۲۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ - 29October 2020

شب و روز بعد از نماز برای نگهداری از اسلام درگاه پروردگار دعا کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، پاسدار شهيد مهندس «عبدالرحمن ياعلی مدد»، در تاريخ 1337/6/1 در بندر بوشهر متولد شد و در تاريخ 60/6/27 در سوسنگرد به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

اینجانب عبدالرحمن یاعلی مدد فرزند مراد یا علی مدد، پدرم و مادرم و برادرانم و خواهرانم و دیگر اقوام .

پدر و مادر عزیزم اولاً از محبت های شما که یک چنین فرزندی به دنیا آوردید و تربیت کردید.

 سپاسگذارم و امیدوارم خداوند در عوض پاداش خیر به شما عطاء بفرماید و می دانید که دشمن به خاک کشور ما حمله کرده و قصد دارد که خاک کشور ما را تصاحب کند و به مال و ناموس ما تجاوز کند و به اسلام دین محمدی لطمعه وارد سازد و دارائی ما به غارت ببرد.

این بود که من با تمام قدرت به پشتیبانی و حراست از اسلام و دین محمدی و انقلاب لباس پاسداری به تن کردم و دست به اسلحه شدم و وارد جبهه شدم.

 برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور و بفرمان امام امت خمینی کبیر و حال در خط مقدم جبهه می باشم.

 و از شما می خواهم در حق امام و فرزندتان دعا کنید و شب و روز بعد از نماز برای نگهداری از اسلام به درگاه پروردگار دعا کنید.

 و اگر شهید شدم مرا حلال کنید این نامه وقتی بدست شما برسد که بنده دیگر نزد شما نیستم پدر و مادرم از امام دست برندارید و او را یاری بدهید تا روح من از شما راضی باشد خدا یار و نگهدار شما پدر و مادر عزیزم .

فرزند خوب شما

عبدالرحمن یا علی مدد از سوسنگرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار