فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان‌شکن به دشمنان هستند

امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان‌شکن به هرگونه ماجراجویی دشمنان در تمام مرزهای کشور هستند.
کد خبر: ۴۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 30October 2020

نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان‌شکن به دشمنان هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در  مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان افسری ورودی سال ۹۵ دانشگاه هوایی شهید ستاری، با تبریک آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی)، نیروهای مسلح کشور با وحدت و انسجام آماده حراست از تمامیت ارضی ایران عزیز هستند و خواب راحت را از چشم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران ربوده‌اند.

وی با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هر تهدیدی، گفت: نیروهای مسلح آماده پاسخ دندان‌شکن به هرگونه ماجراجویی دشمنان در تمام مرزهای کشور هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان از جمله بهترین افراد جامعه هستند، پس قدر خود را بدانید و از فرصت‌ها استفاده کنید.

امیر سرتیپ نصیرزاده با تاکید بر ضروریت شناخت تهدیدات جدید و آینده، گفت: تامین امنیت و بازدارندگی با درست کار کردن، نوآوری، درست فکر کردن، کسب دانش و پرهیز از روزمرگی به دست می‌آید.

وی یادآور شد: همواره مفید و اثرگذار بودن و باور به حق داشتن را مد نظر قرار دهید و با دلسوزی و انگیزه برای رسیدن به شرایط بهتر تلاش کنید.

خاطرنشان می‌شود، در پایان این مراسم از اساتید، فرماندهان و دانشجویان برتر دانشگاه هوایی شهید ستاری تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار