چهل‌سالگی سرو/ وصیتنامه شهید «سهراب دشتی زاده»؛

مواظب اسلام باشید و نگذارید دشمنان به هدف خود برسند

شهید «سهراب دشتی زاده» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: دوستانی که وصیتنامه من را می خوانید صمیمانه از شما درخواست می کنم که مواظب اسلام باشید و نگذارید که دشمنان اسلام به هدف خود که نابود کردن اسلام است برسند.
کد خبر: ۴۲۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 30October 2020

مواظب اسلام باشید و نگذارید دشمنان اسلام به هدف خود برسندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «سهراب دشتی زاده» در 1344/6/29‬ در جزره خارک دیده به جهان گشود و در دوم مرداد ماه سال 61 در کوشک به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«انا لله و انا الیه راجعون»: از اوییم و بازگشت ما بسوی اوست

پدرم و مادرم و دوستانم، اگر می خواهید که روح من شاد باشد بجای گریه کردن ا... اکبر بگوئید لا اله الا ا... بگوئید و نگذارید که دشمن از گریه کردن شما شاد گردد.

بجای هر قطره اشکی که می خواهید برای من بریزید برای امام حسین(ع) و غریبی او و اهل بیتش بریزید.

 همیشه گوش بفرمان امام امت باشید و نگذارید که دشمنان داخلی و خارجی بر شما پیروز شوند؛ زیرا آنها با اسلام مخالفند.

 چون اسلام با ستمگری ها و کارهای آنها مخالفت دارد و اگر خدای نخواسته بر شما چیره شوند اسلام او که هدف ما و راه ما بود از بین خواهند برد.

 من افتخار می کنم که سرباز امام زمان (عج) باشم و در راهش که راه حق است جان خود را عطاء کنم.

 اگر امروز ما خون ندهیم و درخت اسلام را با خون خود آبیاری نکنیم پس کی باید بکند.

 دوستانی که وصیت نامة من را می خوانید صمیمانه از شما درخواست می کنم که مواظب اسلام باشید و نگذارید که دشمنان اسلام به هدف خود که نابود کردن اسلام است برسند.

 شما بجای گریه کردن برای ما باید فکر کنید که ما برای چه عزیزترین چیزمان را که جانمان است داده ایم مگر ما از جانمان سیر بودیم نه خیلی هم جان خود را دوست داشتیم.

 و مانند تمام جوانان آرزو ها داشتیم ولی وقتی مسئله دفاع از اسلام پیش می آید جان راهم باید داد و خون هم باید داد؛ زیرا اسلام خیلی مهمتر است.

 خیلی ها بخاطر اسلام خون دادند کسانی همچون ابوذر، علی(ع)، سیدالشهداء(ع) و ... ولی نگذاشتند اسلام از دست برود ما هم باید راه آنها را ادامه بدهیم و با دشمنان اسلام بجنگیم و جان هم بدهیم همینطور که می دهیم.

در پایان بار دیگر از پدر و مادرم عاجزانه درخواست می کنم که برای من گریه نکنند زیرا من به خواستة خود که شهادت است رسیدم و از تمامی دوستانی که از من بدی دیده اند معذرت می خواهم و امیدوارم که مرا ببخشند.

والسلام

سرباز امام زمان (عج) سهراب دشتی زاده

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار