مدیرکل بنیاد شهید استان قم:

آزادی بیان پوششی برای جنایات غرب علیه ملت‌های آزاده است

حجت الاسلام حسن هنرمند گفت: حقوق بشر و آزادی بیان پوششی برای جنایات وحشیانه دولت‌های غرب علیه ملت‌های آزاده است.
کد خبر: ۴۲۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱ - 31October 2020

آزادی بیان پوششی برای جنایات غرب علیه ملت‌های آزاده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید استان اظهار داشت: استعمارگران و استثمارگران با حرکت‌های احمقانه زبونی دشمنان اسلام و انحطاط و لا ابالی‎گری فرهنگ غرب را به رخ جهانیان می‌کشانند.

وی تاکید کرد: کسانی که به بهانه آزادی بیان به ساحت خاتم رسولان، پیامبر مهر و رحمت توهین می‌کنند، نه تنها آسیبی به این شخصیت عظیم انسانی نزده بلکه این حرکت‌های شنیع و غیر انسانی موجب بیداری هرچه بیشتر ملت‌ها شده و روند گرایش به اسلام را سرعت بخشیده و دشمنان اسلام را زبون‌تر می‌سازد.

هنرمند اضافه کرد: بحث‌هایی مانند حقوق بشر و آزادی بیان پوششی است برای جنایات وحشیانه دولت‌های غرب علیه ملت‌های آزاده، با کشتار، چپاول و تخریب شهر‌ها و توهین به اعتقادات و باور‌های ایشان که امروز خشم بیش از یک میلیارد مسلمان را موجب شده است.

وی تصریح کرد: این سیاست‌های کثیف تنها برای کسب منافع این دولت‌ها است و اگر نه چرا در این همین کشور‌ها تردید در خصوص هولوکاست و سخن علیه جنایات اسرائیل جرم است و در این حوزه‌ها دیگر آزادی بیانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها