نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

هفته وحدت فرصتی برای تبلور عظمت اسلام/ دوران سلطه‌گری آمریکایی‌ها به سر آمده است

غلامرضا منتظری با تاکید بر اینکه دوران سلطه‌گری آمریکایی‌ها به سر آمده است، گفت: امت اسلامی برای مبارزه با دشمنان که هدفشان چیزی جز نابودی اصل اسلام نیست، باید وحدت و همدلی خود را محکم‌تر از گذشته کنند.
کد خبر: ۴۲۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰ - 31October 2020

غلامرضا منتظری نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه هفته وحدت یادگار امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: ایجاد اتحاد میان مسلمانان از بزرگترین دغدغه‌های امام راحل بود.

وی با اشاره به وجود بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان افزود: تضعیف قدرت، زوال و نابودی دشمنان اسلام در گرو اتحاد مسلمانان است. جولان داعش در عراق و سوریه نتیجه متحد نبودنِ عربستان با کشور‌های مسلمان و همراهی آل سعود با استکبار بود.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه امروز هر مسلمانی که خواهان عزت و سرافرازی اسلام است، آرزویی بزرگ‌تر از ریشه‌کن شدن سلطه‌گران غربی ندارد، گفت: محقق شدن این آرزو با وحدت امت اسلامی میسر می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، هفته وحدت را فرصتی مناسب برای به رخ کشیدن قدرت و عظمت اسلام به مستکبرین جهان برشمرد و تصریح کرد: آنچه امروز در بین مسلمانان شیعه و سنی باید مورد توجه قرار بگیرد، وحدت کلمه و تلاش برای تشکیل امت واحده اسلامی است؛ لذا باید برای مبارزه با دشمنان که هدفشان چیزی جز نابودی اصل اسلام نیست، وحدت و همدلی خود را محکم‌تر از گذشته کنیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وحدت میان شیعیان و اهل تسنن نقش بسزایی در مبارزه با ظالمان و مفسدان در جهان دارد. با وحدت مسلمان، جهان عاری از هرگونه بی‌عدالتی و جنایت خواهد شد.

وی با توجه به این نکته که آمریکا در تروریست‌پروری گوی سبقت را از سایر کشور‌های استعمارگر ربوده است، افزود: دوران زورگویی و سلطه‌گری آمریکایی‌ها به سر آمده است.

منتظری با اشاره به اقتدار کشورمان در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه دفاعی و موشکی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها خصوصا در زمینه موشکی به مرحله‌ای از اقتدار رسیده که نه‌تنها آمریکا، بلکه متحدانش نیز توان رویا‌رویی با کشورمان را ندارند و آن‌ها را به سکوت واداشته است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها