کمک قوه قضائیه به رفع موانع واحد‌های تولیدی استان تهران/ انتظار به گره‌گشایی مشکلات حقوقی حوزه اقتصاد

معاون استاندار تهران گفت: دستگاه قضایی در زمینه تسهیل و رفع موانع واحد‌های تولیدی تاکنون خیلی کمک کرده‌اند و ما هم قدردان‌شان هستیم و امیدواریم این همکاری‌ها در زمینه رفع مشکلات حقوقی طرح‌های جدید سرمایه گذاری نیز ادامه پیدا کند.
کد خبر: ۴۲۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ - 31October 2020

کمک قوه قضائیه به رفع موانع واحد‌های تولیدی استان تهران/ انتظار به گره‌گشایی مشکلات حقوقی حوزه اقتصادبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‎پرس، حشمت‌الله عسگری در گفتگو با میزان، با اشاره به همکاری‌ها و اقدامات کمک رسان دستگاه قضا در رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون ۴۵ واحد تملیکی در اختیار بانک‌ها داریم که امیدواریم با کمک قوه قضاییه در استان تهران مشکلات این واحد‌های تولیدی و صنعتی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ واحد تولیدی راکد در استان تهران گزارش شده است، عنوان کرد: بین ۱ تا ۲۰ سال از عمر این واحد‌ها می‌گذرد و در برخی از آن‌ها ماشین‌ها و ابزارآلات را برده‌اند و سوله‌های رها شده، باقی مانده‌اند.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه ۱۷ درصد واحد‌های تولیدی در استان تهران تعطیل هستند، افزود: امیدواریم مشکلات واحد‌های تولید با همکاری اعضای تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در شورای تامین استان و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برطرف شود.

عسگری با بیان اینکه همکاران ما در سیستم قضایی پای کار هستند و خیلی خوب هم کمک می‌کنند، گفت: دستگاه قضایی در بخش طرح‌های سرمایه گذاری می‌تواند کمک بیشتری داشته باشد به این صورت که به رفع مشکلات حقوقی سرمایه گذاران در ارتباط با دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در زمینه تسهیل و رفع موانع واحد‌های تولیدی تاکنون خیلی کمک کرده‌اند و ما هم قدردان‌شان هستیم و امیدواریم این همکاری‌ها در زمینه رفع مشکلات حقوقی طرح‌های جدید سرمایه گذاری نیز ادامه پیدا کند. در حال حاضر طرح‌های سرمایه گذاری با بیش از ۷۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت داریم که بخاطر یک موضوع حقوقی کارشان اغاز نشده است.

معاون استاندار تهران یادآور شد: چنانچه بزرگترین پروژه گردشگری استان تهران به نام سیب لند در فیروزکوه هم اکنون با حجم عظیم سرمایه گذاری و جدیدترین تجهیزات متوقف شده است یا یک هتلی داریم که درباره یک طبقه آن اختلاف نظر وجود دارد که امیدواریم با ورود سیستم قضایی به چنین پروژه‌هایی مشکل آن‌ها برطرف شود.

عسگری با بیان اینکه عزیزان در سیستم قضایی کمک کار خوبی هستند، تاکیدکرد: هرگاه ازآن‌ها دعوت کرده‌ایم با نظر مثبت در جلسات مشترک حضور یافته‌اند که امیدواریم با تشریک مساعی و هماهنگی بیشتر بتوانیم مشکلات واحد‌های و طرح‌های سرمایه گذاری را در سال جهش تولید سریع‌تر مرتفع کنیم و با ایجاد اشتغال و افزایش تولید سهم کوچکی در ارتقاء وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کشورمان داشته باشیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها