معاون فرهنگی رزمندگان غرب کشور:

دانش‌آموزان بسیجی الگوی رفتاری دیگران باشند

معاون فرهنگی امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور گفت: دانش‌آموزان بسیجی باید در همه زمینه‌ها به ویژه از لحاظ اخلاقی و پایبندی به مسائل دینی و انقلابی، اسوه و الگویی برای هم‌ سن و سالان خود باشند.
کد خبر: ۴۲۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ - 31October 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار سرتیپ دوم «داود غیاثی‌راد» معاون فرهنگی امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور امروز در دیدار با خانواده شهید جعفر نظامپور در بیجار اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های دشمن در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه فرهنگ، نیاز است بسیجیان در کنار داشتن بصیرت، از آگاه‌سازی خود و دیگر اقشار جامعه عفلت نکنند.

وی به الگو بودن سیره و منش ۱۳ شهید دانش آموز بیجاری دوران دفاع مقدس برای برای نوجوانان و جوانان کشور اشاره کرد و افزود: این دانش آموزان که در دوران جنگ تحمیلی از کردستان نتوانستند به مناطق جنگی اعزام شوند برای ادای دین و دفاع از میهن اسلامی از یزد و لشکر الغدیر به جبهه اعزام شدند.  

معاون فرهنگی امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور یادآور شد: هفت نفر از این دانش‌آموزان در عملیات والفجر مقدماتی اسیر و ۶ نفر هم در این عملیات به درجه رفیع شهادت رسیدند که چهره شاخص این شهدا «مهرداد سردارزاده» است.  

غیاثی‌راد با بیان اینکه رزمندگانی که در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام جنگیده‌اند رزمندگان غرب و شمال غرب کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: جوانان و نوجوانان کردستانی همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و میهن اسلامی بوده‌اند.

وی به تلاش برای اشاعه فرهنگ مقاومت و بصیرت در میان دانش‌آموزان اشاره کرد و بیان داشت: مقرر شد فعالیت‌های شورا و فرهنگی مجمع رزمندگان غرب و شمال غرب زیر نظر هیات امنای این مجمع در شهرستان بیجار انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار