مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر:

۱۳ آبان یک روز مهم و سرنوشت ساز در فرهنگ انقلابی است

«سمیه رسولی» گفت: ۱۳ آبان یک روز مهم و سرنوشت ساز در فرهنگ انقلابی است که باید به روش‌های جذاب و هنری به کودکان و نوجوانان منتقل و تبیین شود.
کد خبر: ۴۲۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ - 31October 2020

۱۳ آبان یک روز مهم و سرنوشت ساز در فرهنگ انقلابی استبه گزارش  دفاع‌پرس از بوشهر، «سمیه رسولی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر امروز در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای برگزاری برنامه‌های سیزدهم آبان‌ماه از ظرفت فضای مجازی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های باکیفیت به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار، گفت: ۱۳ آبان یک روز مهم و سرنوشت ساز در فرهنگ انقلابی است که باید به روش‌های جذاب و هنری به کودکان و نوجوانان منتقل و تبیین شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان با هدف پاسداشت ارزش‌های انقلابی و توجه دادن کودکان و نوجوانان به وقایع انقلاب و همچنین شیوع ویروس کرونا، تمام برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های ادبی با موضوع اگر آن روز بودم، معرفی کتاب‌های نیمکت‌های پاییزی و فرهنگنامه انقلاب فارسی، نمایشگاه نقاشی با موضوع وقایع ۱۳ آبان و معرفی وقایع ۱۳ آبان به شیوه قصه گویی از جمله برنامه‌ای این کانون است.

رسولی افزود: تهیه کلیپ و معرفی شخصیت شهدای نوجوان، وبینار بحث آزاد با موضوع نوجوان، نشاط و اندیشه‌های نو از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت این روز است که در طول هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار