نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده ناجا:

پلیس ایران مظهر اقتدار نظام و رأفت است

آیت‌الله مصطفی محامی پلیس ایران را مظهر اقتدار نظام و رأفت و عطوفت برشمرد و گفت: رمز موفقیت‌های ناجا در انجام مأموریت‌ها، مردم‌داری، رعایت عدالت و عدم تبعیض است.
کد خبر: ۴۲۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ - 01November 2020

پلیس ایران مظهر اقتدار نظام و رأفت و عطوفت است/ مردم داری، رعایت عدالت و عدم تبعیض رمز موفقیت‌های ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، آیت‌الله «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان در دیدار سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی و هیئت همراه با وی، ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و فرا رسیدن هفته وحدت با محکوم کردن اقدام ننگین رئیس جمهور فرانسه در توهین به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام (ص)، اظهار داشت: این اقدام خفت‌بار نشانه ترس استکبار جهانی از گسترش اسلام است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، به امنیت خوب سیستان و بلوچستان اشاره و عنوان کرد: برقراری این امنیت مثال‌زدنی در این استان حساس، کاری بسیار سخت و تلاش کارکنان انتظامی استان در این مسیر مقدس ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان موقعیت استان را به واسطه داشتن مرز‌های مشترک با دو کشور افغانستان و پاکستان و همچنین وجود تنوع قومی و مذهبی بسیار حساس دانست و تأمین امنیت این استان را لازمه برقراری امنیت در کل کشور برشمرد و تصریح کرد: مأموریت‌های ناجا در این استان بر پایه مردم‌داری، رعایت عدالت و عدم تبعیض در بین اقوام و قومیت‌های مختلف بوده است.

آیت‌الله محامی با اشاره به مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود پلیس ایران مظهر اقتدار نظام و در عین حال مظهر رأفت و عطوفت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان پیروی از ولایت فقیه را رمز موفقیت نیرو‌های مسلح دانست و گفت: خدا را شاکریم که پلیسِ ما به‌عنوان پلیسی ولایی، همواره پشتیبان رهبری و ولایت فقیه بوده است به طوری که امروز مقام معظم رهبری از عملکرد پلیس رضایت دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها