استاندار فارس:

روایت دفاع مقدس یک ذخیره معنوی است

«عنایت الله رحیمی» گفت: بیان ارزش‌های دفاع مقدس با زبان هنر، موجب ماندگاری آنان است که باید در قالب‌های مختلف هنری و رسانه‌ای معرفی شود.
کد خبر: ۴۲۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 01November 2020

روایت دفاع مقدس یه ذخیره معنوی استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «عنایت آله رحیمی» در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس که صبح امروز 11 آبان در صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد با تقدیر از دست‌اندرکاران اجرایی این رویداد هنری؛ با اشاره به نتایج ارزشمند این فعالیت در معرفی تلاش ها و مجاهدت های شهدا و ایثارگران گفت: جنگ، دفاعی قهرمانانه و جانانه و دفاع از ارزش های انسانی و اسلامی بود که ماندگار و همیشگی است.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان برای تحریف دفاع مقدس ادامه دارد، خاطر نشان کرد: آنها تلاش می‌کنند تا دفاع مقدس را در نظر مردم جنگ طلبانه جلوه دهند که این اقدامات نتیجه بخش نیست.

نماینده عالی دولت در استان فارس ایثار و شهادت، نوع دوستی و ولایت پذیری را از جمله ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: بیان این ارزش ها با زبان هنر موجب ماندگاری آنان است که باید در قالب های مختلف هنری و رسانه ای معرفی شود.

رحیمی با اشاره به فعالیت های بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: امروزه با بهره گیری از تکنولوژی ورسانه ها، باید در معرفی این آثار به نسل های جدید تلاش کرد و روایت آن دوران و مجاهدت ها یک ذخیره معنوی برای ملت است.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره در شهر شیرازگفت: کار هنرمندان تا عمق جان اثر گذار است و برگزاری این جشنواره در سومین حرم اهل‌بیت علیه السلام در معرفی چهارده هزار وپانصد شهید این استان گامی موثر به شمار می‌رود.
گفتنی است این مراسم با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره پایان یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار