بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ - 01November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 13 آبان، روز دانش‌آموز بیانیه‌ای  به شرح زیر صادر کرد.

یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های ایمان، فتوت، دشمن ستیزی، تجلی پیدا کرد و این روز نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است.

سیزدهم آبان ماه ورای حوادث مهم سه گانه تاریخی که با تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، کشتار وحشیانه دانش آموزان به دست دژخیمان شاه و تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) پدید آمده است، نماد استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار می رود.

یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

بار دیگر با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری به مستکبران جهان اعلام می‌کنیم که همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی، ایستادگی و سلطه‌ناپذیری را سرلوحه خود قرار می‌دهیم.

ایران اسلامی با فتح قله‌های علم و فن‌آوری و توفیق در دستاوردهای دفاعی که موجب تحیّر، سرخوردگی و مورد بغض و کینه‌ی ناتمام آمریکا و اذنابش است، در عین حال که مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه ملت‌های صلح‌دوست و آزاده‌ی جهان است، با شور و معرفت عاشورایی و با اقتدار بیشتر مبارزه با استکبار و ظلم را ادامه خواهد داد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارز ش های دفاع مقدس استان سمنان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس  ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شهدای انقلاب و دفاع مقدس، شهدای مدافع  حرم و مدافع سلامت  و تجدید پیمان با آرمان های انقلابی وضد استکباری بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت اله خــــــــامنه ای (مدظله العالی) در مقابل دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی لبیک می گوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها