همزمان با ایام میلاد حضرت رسول الله و هفته وحدت؛

پویش بین المللی«فلسطین محوروحدت امت اسلامی» فعالیت خود را آغاز کرد

پویش بین المللی «فلسطین محور وحدت امت اسلامی» همزمان با ایام میلاد حضرت رسول الله و هفته وحدت فعالیت‌های خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۴۲۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ - 01November 2020

پویش بین المللی«فلسطین محوروحدت امت اسلامی» فعالیت خودرا آغاز کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، با توجه به اهمیت مسئله فلسطین برای ملت های مسلمان در سرتاسر جهان به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام و نیز بی تفاوتی حاکمان برخی کشورهای به ظاهر مسلمان به خواست ملتهایشان برای مقابله با رژیم صهیونیستی، جمعی از فعالان فضای مجازی کشورهای اسلامی اقدام به طراحی کمپین «فلسطین محور وحدت» با شعار "مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ ۚ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ" کرده اند.

ترتیب دهندگان این کمپین طی بیانیه ای هدف خود از راه اندازی آنرا اعلان همراهی امت اسلامی با ملت فلسطین و وحدت پیروان مذاهب اسلامی حول مسئله فلسطین اعلام کرده و در ادامه بیان داشته اند که مشارکت کنندگان در این پویش با حضور در آن مخالفت خود با عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی را اعلام میکنند.

طراحان این کمپین در بخشی از آن با مطرح کردن سوال «اگر وجود مقدس پیامبر اعظم در زمانه ما حضور داشتند با رژیم صهیونیستی چگونه برخورد می‌کردند» از مشارکت کنندگان در کمپین درخواست کرده اند تا با پاسخ به این سوال و انتشار آن در شبکه های اجتماعی، نظر خود درباره شیوه مقابله با اشغالگران صهیونیست بر اساس آموزه های پیامبر اکرم و دین اسلام را مطرح کنند.

برای مشارکت در این کمپین می‎توانید با ورود به سایت http://unityforpalestine.com و نوشتن اسم خود و بارگذاری تصویر خودتان، به سوال مطرح شده در کمپین پاسخ دهید و نهایتا تصویر مشارکت در کمپین را شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار