رونمایی از دوکتاب دفاع مقدس در اختتامیه جشنواره ملی فانوس در شیراز

مراسم رونمایی از دو کتاب «پوستر های جنگ و فرهنگ نامه فیلم های دفاع مقدس» در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری دفاع مقدس با حضور مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ - 01November 2020

رونمایی از دوکتاب دفاع مقدس در اختتامیه جشنواره ملی فانوس در شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، از دو کتاب «پوسترهای جنگ و فرهنگ نامه فیلم های دفاع مقدس» در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تولیدات هنری دفاع مقدس که امروز 11 آبان در سالن شهید رکنی صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد با حضور مسئولین لشکری و کشوری رونمایی شد.

کتاب «پوستر های جنگ» مجموعه منتخبی از پوستر ها با موضوع دفاع مقدس است که در فاصله سالهای 1359تا 1367 تهیه و تولید شده است.

هدف از انتشار این مجموعه حفظ بخش مهمی از میراث تصویری هنر دفاع مقدس است که توسط طراحان گرافیک خلق شده است که حاوی 200 پوستر منتخب است که توسط حمید جباری راد و با حمایت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

همچنین کتاب «فرهنگ نامه فیلم های دفاع مقدس» پژوهش و جمع آوری کلیه اطلاعات فیلم های سینمایی تولید شده با موضوع دفاع مقدس شامل شرح خالقان آثار، خلاصه فیلم ها و عوامل تولید این آثار که از سال 1360 تا پایان 1396 تولید شده می باشد که شامل اطلاعات 282 فیلم سینمایی به انضمام پوستر و عکس های آنها می باشد که توسط جلیل عرفان منش گرآوری و توسط سازمانهنری و امور سینمایی دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار