صادق‌نیا به دفاع مقدس خبر داد:

برپایی نمایشگاه کتاب در یادمان عملیات رمضان/ عرضه 5 چاپ متوالی از کتاب "اطلس نبردهای ماندگار"

مدیر انتشارات سوره سبز گفت: سوره سبز در ایام راهیان نور کتب خود را در نمایشگاهی که در یادمان عملیات رمضان (پاسگاه زید) برپا کرده است، عرضه می کند.
کد خبر: ۴۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ - 04March 2015

برپایی نمایشگاه کتاب در یادمان عملیات رمضان/ عرضه 5 چاپ متوالی از کتاب

محسن صادق نیا مدیر انتشارات سوره سبز در گفتو گو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به اینکه کتاب اطلس نبردهای ماندگار از سال 89 تا 93، به صورت 5 سال متوالی در گروه پرفروشترین کتب راهیان نور قرار گرفته است، انتشارات سوره سبز تصمیم گرفت 5 چاپ متوالی از این کتاب (از چاپ 36 تا 40) را منتشر و در راهیان نور امسال عرضه کند.

وی افزود: این کتاب با یک سری اصلاحات جدید برای تغذیه راهیان نور از 15 اسفند تا 15 فروردین ارائه خواهد شد.

صادق نیا تصریح کرد: همچنین سوره سبز در ایام راهیان نور کتب خود را در نمایشگاهی که در یادمان عملیات رمضان (پاسگاه زید) برپا کرده است، عرضه می کند. البته در دیگر مکانها نیز به صورت جسته و گریخته حضور دارد.

یادآور می شود، کتاب اطلس نبردهای ماندگار، هر عملیات را به همراه نقشه، تاریخ اجرا و شرح مختصری از عملیات به همراه نتیجه نبرد گردآوری کرده است.

کتاب دارای 8 فصل با عنوان های: سال اول؛ تجاوز سراسری و تثبیت دشمن، سال دوم؛ بیرون راندن دشمن، سال سوم؛ ورود به خاک عراق، سال چهارم؛ فشارهای سیاسی برای تحمیل صلح، سال پنجم؛ جنگ شهرها و عملیات محدود، سال ششم؛ تصرف فاو، سال هفتم؛ صدور قطعنامه ۵۹۸ و سال هشتم؛ پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ  است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار