مصیبت از دست رفتن خاطرات ناب سردار میرزایی!

آن‌چه که ضایعه رحلت غریبانه یلانی همچون سردار جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس حاج حمید میرزایی در این زمانه کرونازده را دوچندان جبران ناپذیر کرده، از دست رفتن ابدی مجموعه ارزشمند و بی‌مانند خاطرات ناب آنان از وقایع انقلاب، دفاع مقدس و سالیان پس ازجنگ در میادین جهانی دفاع از ستمدیدگان، چه در بوسنی، چه در لبنان است.
کد خبر: ۴۲۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ - 02November 2020

مصیبت از دست رفتن خاطرات ناب سردار میرزایی!به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «گلعلی بابایی» و «حسین بهزاد» از پژوهشگران تاریخ دفاع مقدس، یادداشت کوتاهی را برای بیان تسلیت به‌دلیل شهادت سردار «حمیدرضا میرزایی» منتشر کردند.

در این یادداشت آمده است:

«هوالحق

آن‌چه که ضایعه رحلت غریبانه یلانی همچون سردار جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس حاج حمید میرزایی (رضوان‌الله تعالی علیه) در این زمانه کرونازده را دوچندان جبران ناپذیر نموده، صرفاٌ فقدان فیزیکی او و هم‌طرازان رشیدش نیست.

مصیبت اعظم؛ از دست رفتن ابدی مجموعه ارزشمند و بی‌مانند خاطرات ناب آنان از وقایع انقلاب، دفاع مقدس و سالیان پس ازجنگ در میادین جهانی دفاع از ستمدیده‌گان، چه در بوسنی، چه در لبنان است. خاطرات بکر و دست اولی که ثبت و ضبط و پیاده و مدون و منتشر ناشده و نارسیده به دست و دل نسل جدید، همراه با کالبد فانی آن رادمردان، به سینه سرد خاک گور سپرده شد.

برای ادبیات مستند پایداری ایران زمین؛ چه خسرانی از این بالاتر؟!»

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها