رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق مطرح کرد؛

۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی در تاریخ کشور/ مسئولان در قبال خون شهدا وظیفه دارند

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق ۱۳ آبان را یادآور حوادث مهمی در تاریخ کشور دانست و گفت: ۱۳ آبان یادآور سه رخداد مهم تبعید امام راحل به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تاریخ معاصر کشورمان است.
کد خبر: ۴۲۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ - 02November 2020

۱۳ آبان؛ یادآور حوادث مهمی در تاریخ کشور/ مسئولان در قبال خون شهدا وظیفه دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علی محمد روشندل» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق امروز در نشست صمیمی با سربازان اهل سنت منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع)، اظهار داشت: فاصله میان ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان هفته ‌وحدت‌ نامگذاری شده است.

وی به ضرورت وحدت بین شیعه و سنی تأکید کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای مبارزه و مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند، بهترین اصل وحدت بین شیعه سنی و است که باید مستحکم‌تر شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق هفته وحدت را فرصتی برای ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر دانست و تبیین کرد: میلاد پیامبراکرم (ص) فرصتی برای پرداختن به اشتراکات مسلمانان با قرآن، پیامبر و دین واحد است که باید نهایت استفاده را از این مهم ببریم.

روشندل به در پیش بودن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار اشاره کرد و بیان داشت: این روز یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشته است.

وی با تأکید بر اینکه در روز ۱۳ آبان از زوایای مختلف نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در مقابل استکبار جهانی آشکار شده، اضافه کرد: ۱۳ آبان یادآور سه رخداد مهم تبعید امام راحل به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تاریخ معاصر کشورمان است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق ادامه داد: در همین راستا ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نماد استکبار ستیزی شناخته شده لذا مسئولان در قبال خون شهدا وظیفه دارند و باید یاد و خاطره این روز را برای نسل جدید زنده نگه دارند.

روشندل متذکر شد: امروزه شاهد هستیم فرانسه که خود را مدعی آزادی بیان می‌داند به راحتی به نبی مکرم اسلام (ص) توهین می‌کند و دلیل این حتک حرمت‌ها و توهین به پیامبر اکرم (ص) نیز رشد اسلام‌گرایی در غرب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار