فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز:

اصناف و بازاریان در اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی نقش ویژه‌ای دارند

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز در جمع نمایندگان اصناف شیراز گفت: نقش اصناف و بازاریان در فرهنگ سازی و پیاده سازی مبانی اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و تاثیرگذار است.
کد خبر: ۴۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ - 04March 2015

اصناف و بازاریان در اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی نقش ویژه‌ای دارند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سرهنگ حسینی ضمن اشاره به نقش اصناف و بازاریان در مبارزه با رژیم طاغوت شاهنشاهی اظهار داشت: اصناف و بازاریان نقش پر رنگی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا نمودهاند.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی نیز همواره در صف اول مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی حضور داشتهاند که تقدیم بیش از 60 هزار شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس خود موید این موضوع است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز افزود: در سالهای پس از هشت سال دفاع مقدس نیز اصناف و بازاریان نقش ویژهای در مقابله با تحریمهای دشمنان ایفا نمودهاند و سرسختانه در مقابل تحریمهای اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی نمودهاند.

سرهنگ حسینی راه حل مشکلات اقتصادی و توسعه اقتصادی پایدار را اتکا به توان داخلی و توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: نقش اصناف و بازاریان در فرهنگ سازی و پیاده سازی مبانی اقتصاد مقاومتی در جامعه و سیستم اقتصادی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار