مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شهید «بهنام محمدی» غیرتش به وسعت یک مملکت بود

سردار عباس یوسفی گفت: کجای دنیا مصداق شهید «بهنام محمدی» 13 ساله را می توان پیدا کرد. نوجوانی که قامتش به اندازه اسلحه نبود ولی غیرتش به وسعت یک مملکت بود.
کد خبر: ۴۲۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ - 03November 2020

شهید «بهنام محمدی» قامتش به اندازه اسلحه نبود ولی غیرتش به وسعت یک مملکت بود

به گزارش خبرنگار دفاع‎‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز با تبریک میلاد پیامبر رحمت و مهربانی و همچنین ولادت با سعادت امام جعفر صادق(ع)، ایام الله 13 آبان را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و اظهار داشت: مبارزه با استکبار در خون مسلمانان است و استاد و دانش آموز نمی شناسد.

وی افزود: مبارزه نکردن با ظلم و همراهی کردن با ایادی استکباری کار بسیان آسانی است که خیلی ها بدان دامن زده اند اما باید در کنار این مصالحه قید غرور و غیرت و تدین و استقلال شان را برای همیشه بزنند و این خواسته نه برای ایرانیت و نه برای اسلامیت ما صدق نمی کند.

سردار یوسفی اشاره ای هم به نقش بی بدیل نوجوانان کشور و به خصوص قشر دانش آموز در تحولات سیاسی، اجتماعی و نظامی کشور داشت و گفت: کجای دنیا مصداق شهید «بهنام محمدی» 13 ساله را می توان پیدا کرد. نوجوانی که قامتش به اندازه اسلحه نبود ولی غیرتش به وسعت یک مملکت بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان افزود: چه قدر شخصیت های بارز و نادری همچون شهید «حسین فهمیده» و شهید «بهنام محمدی» داشته و داریم که نتوانستیم در قبال حماسه هایشان تولید محتوای فاخر فرهنگی و هنری داشته باشیم و چه قدر از این بابت به نسل امروز بدهکاریم.

وی سالروز 13 آبان را به همه خانواده های شهدای دانش آموز تبریک گفت و تصریح کرد: کرونا نباید باعث شود که این مناسبت های ارزنده به لوای فراموشی سپرده شوند بلکه باید از بستر رسانه و به خصوص فضای مجازی بتوانیم با تولید محتوای مناسب، این حماسه ها را به دنیا هم نشان دهیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها