طی حکمی؛

رهبر معظم انقلاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین را منصوب کردند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، حجت الاسلام شیخ عبدالکریم عابدینی را به‌عنوان نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین منصوب کردند.
کد خبر: ۴۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ - 04March 2015

رهبر معظم انقلاب نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین را منصوب کردند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام شیخ عبدالکریم عابدینی را بهعنوان نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین منصوب کردند.


متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة الاسلام آقای حاج شیخ عبدالکریم عابدینی دامت افاضاته

اکنون که جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای باریکبین دامت برکاته پس از خدمات ارزشمند انقلابی و جهادی در حوزهی تبلیغ و تربیت دینی که سالهای دراز با کمال سلامت و صداقت بدان اشتغال داشتند، از مسئولیت امامت جمعه کنارهگیری کردهاند، جنابعالی را که بحمدالله متصف به علم و عمل انقلابی میباشید، به امامت جمعهی شهر قزوین و نمایندگی خود در آن استان منصوب میکنم.

مجاهدتها و تلاشهای ارزشمند مردم شریف قزوین چه در دوران مبارزات انقلابی و چه در سالهای دفاع مقدس، برگ افتخارآفرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات علمی و سیاسی آن منطقهی پر استعداد افزوده است. انتظار میرود جنابعالی در برنامهریزیها و فعالیتهای علمی و تبلیغی و اجتماعی خود، گامهای بلند دیگری در این راه بردارید و بویژه نسل جوان و پر انگیزه را در جهت هدفهای انقلاب اسلامی، پدرانه و صمیمانه راهنمائی نمائید. توفیق شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.

سیّد علی خامنهای

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار