کتاب «افول و زوال ایالات متحده آمریکا؛ دیدگاه‌ها و راهبردها» رونمایی شد

رونمایی اولیه از کتاب «افول و زوال ایالات متحده آمریکا؛ دیدگاه‌ها و راهبردها»، به کوشش محمد هادی همایون، احمد توانایی و محمد حسین شعاعی، از سوی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ - 04November 2020

کتاب «افول و زوال ایالات متحده آمریکا؛ دیدگاه‌ها و راهبردها» رونمایی شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رونمایی اولیه از کتاب «افول و زوال ایالات متحده آمریکا؛ دیدگاه‌ها و راهبردها»، به کوشش محمد هادی همایون، احمد توانایی و محمدحسین شعاعی، از سوی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

این کتاب محصول فراخوان علمی با عنوان «حباب رنگین» است که چندی پیش در دانشگاه امام صادق رونمایی شد و هدف راهبردی آن، پرداختن به موضوع افول و زوال ایالات متحده آمریکا، از منظر اجتماعی، اقتصادی، مدیریتی، حقوقی، سیاسی و ... بوده است.

در این کتاب، آثار جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و دیگر دانشگاه‌های کشور، در قالب یادداشت و مقاله علمی تنظیم شده است که به نقد، تحلیل، تفسیر و ارائه دیدگاه‌ها و راهبردهای مرتبط با موضوع افول و زوال ایالات متّحده آمریکا، پرداخته است.

برآیند کار، محصول تعامل و مشارکت بین‌ دانشکده‌ای مرکز آموزش زبان دانشگاه و دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات و رسانه صدای دانشجو است که مستظهر به حمایت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام و پشتیبانی دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، به مدیریت مسعود فکری است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار