همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در بام ایران

دوازدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ - 05November 2020

برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری در بام ایرانبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم (ع)، دوازدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با همکاری سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه قمربنی هاشم (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری در تاریخ دوم آذرماه ۹۹ و همزمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت ثبت نام، طرح اولیه خود را با ذکر مشخصات کامل حداکثر تا ۲۵ آبان ۹۹ به آدرس پست الکترونیک jashnvareh@iaushk.ac.ir ایمیل نمایند.

دبیرخانه جشنواره به آدرس: شهرکرد، رحمتیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، مرکز رشد واحد‌های فناوری و شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۶۱۰۹۹ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در نظر گرفته شده است.

فراخوان دوازدهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های طرح‌ها، ابداعات، اختراعات، ایده‌های فن آورانه، تألیفات، ترجمه کتاب و ... است.

آثار برگزیده ضمن دریافت تقدیرنامه و جوایز نفیس نقدی، امکان استقرار در مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد را به رایگان خواهند یافت و همچنین کلیه شرکت کنندگان ضمن دریافت گواهی شرکت در جشنواره، می‌توانند از مشاوره رایگان حقوقی و فنی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار