شهیدی که همیشه سعی در شاد کردن رزمندگان داشت

شهید محمدتقی نوری دستجرد شهیدی است که هميشه می‌خواست كه عامل شادی و گرم كننده جمع دوستان و رزمنده خود باشد.
کد خبر: ۴۲۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶ - 05November 2020

شهیدی که همیشه سعی در شاد کردن رزمندگان داشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، محمدتقی نوری دستجرد، فرزند روح‌الله در تاریخ اول فرودین سال ۴۴ به دنیا آمد و در تاریخ ۱۸ اسفند ماه سال ۶۳ در سلماس به هنگام درگیری یا ضدانقلاب به شهادت رسید.

روحيه عالی و قدم استوار و عزم و اراده آهنين سرچشمه از ايمان خالص و عنايات خداوند هميشه مدنظر و مورد توجه خاص ديگر برادران و همراهان خود روح شهادت طلب و خدا جوی شهيد او را هميشه در يک حال معنوی و روحانی و سرور خاص نگه داشته بود و هميشه می‌خواست كه عامل شادی و گرم كننده جمع دوستان و رزمنده خود باشد.

شهيد بعد از طی مراحل ذكر شده تصميمی بزرگ می‌گيرد و بعد از بازگشت از جبهه و خدمت بيشتر و بهتر به عضويت سپاه پاسداران درمی آيد و بعد از اتمام سه ماه دوره آموزشی خاص در پادگان قوشچی خود را برای رسيدن به يک درجه مورد رضای الهی و رسيدن و پيوستن به لقاء حق تعالی آماده می‌کند.

در موقع تقسيم مسئولين پادگان ايشان را به خاطر هنرمندی و مهارت زيادش برای فعاليت و تبليغات ستاد پادگان در نظر می‌گيرند كه خود شهيد مخالفت می‌كند و درخواست می‌كند كه او را به مناطق اعزام كنند، ولی ايشان را به خدمت در قسمتهای تبليغاتی سپاه سلماس در نظر می‌گيرند كه باز ايشان موافقت نكرد و می‌خواهد كه در يک پايگاه عملياتی خدمت كند.

روح شهادت طلب و بالامقام ايشان كه هدف خيلی رفيعی را به دنبال می‌کرد با موافقت كردن مسئولين مبنی بر رفتن به پايگاههای نظامی و عملياتی شهيد به پايگاه زندشت در مناطق شمال غرب رفت و افتخار حراست از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی را در آن منطقه و حفاظت از حريم و حيثيت مردم مسلمان كشورمان كسب كرد تا اينكه پس از يک عمر پرثمر و مفيد و صبر در درگيری شديد با عوامل مزدور استكبار جهانی به آرزوی هميشه در يادش و قلبش می رسد و روح پاک و مطهرش را تقديم صاحب اصلی، خداوند می‌كند و به جوار رحمت و فضل الهی می‌پيوند.

جای ذكر است كه بسياری از ديوارهای شهرمان و ديوارهای پادگان قوشچی تابلوهای تبليغاتی به هنر خط ظريف و زيبای ايشان مزين می‌باشد و آثار هنر شهيد برای مردم مسلمان شهيدپرورمان هميشه زنده است و گوينده حقايق و افشاء كننده مفاسد دشمنان اسلام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار