نماینده ولی فقیه در گیلان:

امروزه ما دورترین نقاط دشمن را می‌توانیم با موشک‌هایمان هدف قرار دهیم

آیت الله «رسول فلاحتی» با بیان اینکه حاج حسن تهرانی خواب را از دشمنان گرفته بود، گفت: امروزه ما دورترین نقاط دشمن را می‌توانیم با موشک‌هایمان هدف قرار دهیم و بخشی از این موضوع را مدیون شهید «حسن تهرانی» هستیم.
کد خبر: ۴۲۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ - 06November 2020

امروزه ما دورترین نقاط دشمن را می توانیم با موشک‌هایمان هدف قرار دهیم

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار داشت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در جامعه می طلبد مردم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی گرفته و از ماسک استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به سالروز شهادت سردار «حسن تهرانی» در ۲۱ آبان سال ۱۳۹۰ اشاره کرد و افزود: هر قدر زمان می گذرد قهرمانان ملی خود را بهتر می شناسیم و مقام معظم رهبری درباره «حسن تهرانی» فرمودند که داشمندی برجسته و سراپا اخلاص بود.

وی با بیان اینکه حاج حسن تهرانی خواب را از دشمنان گرفته بود، تصریح کرد: امروزه ما دورترین نقاط دشمن را می توانیم با موشک‌هایمان هدف قرار دهیم و بخشی از آن را مدیون شهید «حسن تهرانی» هستیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افزود: وحشی ترین عملیات برخورد دولت و ملت در آمریکا در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه انتخابات آمریکا نقشی در رفتار ما ندارد و دولت این کشور به شدت دچار انحطاط سیاسی، اخلاقی و رفتاری است،  متذکر شد: آمریکایی که داعیه حقوق بشر را دارد اما حقوق مردم خودش را رعایت نمی کند.

امام جمعه رشت، انتخابات آمریکا را یک نمایش خواند و تاکید کرد: به اذعان دو حزب دمکرات و جمهوری خواه، انتخابات آمریکا آکنده از فساد و متقلب ترین انتخابات است.

وی با بیان اینکه برخی با مطرح کردن تقلب در انتخابات سال ۸۸ دارای اهدافی بودند، اظهار داشت: خدا نگذرد از آنها که در انتخابات ایران بحث تقلب را مطرح و به دشمن کمک کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در گیلان تحلیل درباره پس از انتخابات آمریکا را بسیار سخت ذکر کرد و افزود: آمریکا سیاست‌های صهیونیستی عفریتی بسیار سختی دارد.

وی با اشاره به شکست آمریکا در غرب آسیا و ناتوانی کنترل کرونا در این کشور، خاطرنشان کرد: امکان تجزیه آمریکا وجود دارد و این نشان می دهد آمریکا در شرایط افول قرار گرفته است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره جنگ ارمنستان و جمهوری آذربایجان، تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب حکیمانه بود و فرمودند همه سرزمین‌های جمهوری آذربایجان باید آزاد شود، ارامنه نباید مورد آزار قرار گیرند ضمن اینکه تروریست‌ها نباید در مرزهای ایران مستقر شوند.

وی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی در ماه‌های قبل به تاسیسات سانتریفیوژ ایران حمله سایبری کرده بود، تاکیدکرد: همانطور که دوران «بزن در رو» تمام شده است، جوانان دانشمند و انقلابی ما اخیرا دو مرکز رژیم صهیونیستی را تهدید سایبری کردند.

امام جمعه رشت به حمله سایبری ایران به تاسیسات آب شیرین کن و ۳ ایستگاه برق رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: حمله سایبری ایران دشمن صهیونیستی را درمانده کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی خواب دشمن را تبدیل به کابوس کرده است، متذکر شد: این دستاورد را مدیون ملت ایران، خون شهدا و درایت‌های مقام معظم رهبری هستیم.

آیت الله فلاحتی همچنین پیرامون عفت، شرم و حیا در سبک زندگی اسلامی، تصریح کرد: یکی از نعمت‌هایی که خداوند در انسان گذاشته، غریضه جنسی است ضمن اینکه تعدیل قوای جنسی خواسته شرع و شارع است.

وی با بیان اینکه انبیای الهی مردم را در استفاده درست نعمت غریضه جنسی هدایت می کردند، خاطرنشان کرد: استفاده از مسائل جنسی بر خلاف شریعت و فطرت مذموم بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار