امام جمعه بندر دیر؛

مردم تحریم را تحمل می‌کنند، اما بی تدبیری‌ها را تحمل نمی‌کنند

حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» گفت: مردم کمبودها و تحریم را تحمل می‌کنند، اما بی تدبیری‌ها را تحمل نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۲۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ - 06November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه بندر دیر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، اظهار داشت: جای خجالت و گریه دارد که چرا این قدر باید بی تدبیری باشد که مقام معظم رهبری مجبور شوند وارد مسائل ریز شده و مسئله پوشک بچه را هم ایشان تذکر بدهند.

وی گفت: گوجه فرنگی‌های ما به عراق می‌رود و بر می‌گردد آن وقت مردم باید در گرانی گوجه بخرند، پیاز صادر می‌شود، مردم باید گران بخرند؛ وقتی مردم در این وضعیت کرونایی مشکل دارند چند روزی جلوی صادرات را بگیرید.

حسینی تاکید کرد: مردم کمبودها و تحریم را تحمل می‌کنند، اما بی تدبیری‌ها را تحمل نمی‌کنند.

وی درباره انتخابات آمریکا گفت: اگر ترامپ جمهوری خواه این اقدامات و تحریم را انجام و دستور ترور سردار شهید سلیمانی را داد، رقیب او نیز از همکاران اوباما است که آغازگر تحریم‌ها بود.

خطیب جمعه دیر با اعلام اینکه ضرب المثل «سگ زرد برادر شغال است» واقعیت دارد و حرفی در آن نیست، عنوان کرد: امروز از طریق رسانه‌ها شاهد هستیم که طرفین انتخابات آمریکا یکدیگر را به تقلب و سرقت آرا هم متهم می‌کنند.

وی اضافه کرد: کسانی که آمریکا کعبه آمال و قبله آرزوهای آنها بود و دموکراسی و آزادی انتخابات آمریکا را به رخ ما می‌کشیدند، امروز لشکر کشی‌های خیابانی در آمریکا را ببینند.

حسینی ابراز داشت: سال ۸۸، اوباما و دموکرات‌ها در آتش فتنه در ایران دمیدند و هر دو حزب آمریکا حمایت کردند، اما امروز در کشور خودشان گرفتار این مشکل شده‌اند.

وی با بیان اینکه همه بشریت وامدار پیامبر اسلام است، افزود: در موقعیتی که دشمنان اسلام با حساب و کتاب به پیامبر توهین می‌کنند، وظیفه ما نصرت ایشان بصورت قلبی، زبانی و عملی است.

امام جمعه دیر ادامه داد: این اهانت‌ها نشان از کینه و دشمنی غرب با اسلام و امت اسلامی و ذات ظلمانی و وحشی غربی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با خطاب قرار دادن جوانان فرانسه و افکار عمومی، رئیس جمهور این کشور را تحقیر کرد.

حسینی اضافه کرد: اگر امت اسلامی اتحاد داشته باشد کسی جرأت اهانت کردن ندارد و برای حل مسئله فلسطین و یمن و دیگر مسائل جهان اسلام، وحدت امت اسلامی کارساز است.

خطیب جمعه دیر بیان گرد: این نوع اهانت‌ها و اقدامات همانند گذشته نمی‌تواند چهره نورانی پیامبر اسلام را خدشه دار کند.

وی افزود: با هوشیاری و موضع به موقع جهان اسلام، رئیس جمهور فرانسه مجبور به عقب نشینی از مواضع خود شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها