مدیرکل حفظ آثار استان کرمان خبر داد؛

برگزاری هشتمین کنگره ادبیات پایداری در کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، هدف از برگزاری کنگره ملی ادبیات پایداری را غنی‌سازی متون ادبیات پایداری دانست و گفت: هشتمین کنگره ادبیات پایداری امسال در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 09November 2020

سرهنگ «محمود مهدوی فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان، با اشاره به فراخوان هشتمین کنگره ملی ادبیات پایداری اظهار داشت: کنگره ملی ادبیات پایداری با هدف غنی سازی متون ادبیات پایداری، به همت دانشگاه شهید باهنر کرمان از سال 1387 تاکنون در 7 دوره برگزار شده است و طی این مدت بیش از 700 مقاله ارزشمند به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: مقالات برگزیده هر دوره در 7 کتاب تحت عنوان نامه پایداری به چاپ رسیده است و در هشتمین کنگره ادبیات پایداری، مقاله‌های برگزیده و علمی در نشریه علمی پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز چاپ خواهد شد.

 مهدوی‌فرد متذکر شد: هشتمین کنگره ادبیات پایداری با موضوع «نقش و کارکرد شخصیتهای تاثیرگذار در ادبیات پایداری ایران و جهان» برنامه‌ریزی شده است که هدف از انتخاب این موضوع پرداختن به شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار صدساله اخیر جهان در ادبیات پایداری است.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در پایان از همه علاقه مندان و پژوهشگران خواست در جهت ارسال مقالات به این کنگره همت کنند تا با چاپ مقالات ارزشمند این عزیزان، منبع بسیار غنی و ماندگار برای جوانان فراهم شود.

ارسال بیش از 700 مقاله به دبیرخانه کنگره ادبیات پایداری در کرمان//در حال ویرایش

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار