آیت الله طباطبایی ن‍ژاد:

انتقال ناقص تاریخ دفاع مقدس جفا به آیندگان است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در نخستین جلسه هیأت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت: انتقال ناقص تاریخ 8 ساله دفاع مقدس، جفا به آیندگان است.
کد خبر: ۴۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱ - 04March 2015

انتقال ناقص تاریخ دفاع مقدس جفا به آیندگان است

به گزارش دفاع پرس، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در نخستین جلسه هیأت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با استناد به روایتی از امام صادق (ع) تأکید کرد: اگر کسی محاسن کلام ائمه معصومین (ع) را به مردم برساند، خودشان از آنها تبعیت می کنند.

وی اظهار داشت: برای این که نسل آینده نیز ایثارگر و مجاهد تربیت شوند باید، خاطرات این ایثارگری ها را به گوش آنها برسانیم و ساخت این مرکز فرهنگی دفاع مقدسی یکی از مهم ترین اقدامات در این راستاست.

رییس هیأت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس اظهار داشت: امروزه ما رنج می بریم که چرا حادثه عظیم کربلا کامل و درست به ما منتقل نشده، این در حالی است که انتقال آن تاریخ بر عهده دشمنان بوده است.

وی تأکید کرد: اگر نبود وجود نازنین امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) هیچ چیز از تاریخ کربلا باقی نمانده بود، هر چند همین منابع کنونی نیز بسیار ناقص و گاهی اشتباه است.

 وی افزود: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در طول مسیر سخنرانی های بسیاری داشتند که بسیار مفید و کارگشا بوده لیکن فقط تعداد معدودی از آن ها به ما رسیده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: رسالتی که در آن زمان بر عهده امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بود امروز برای 8 سال دفاع مقدس، بر عهده من و شماست.

وی ادامه داد: ثبت تاریخ کربلا به دست دشمنان بود، لکن امروز که ثبت و ضبط این تاریخ بدست خود ماست، نباید کوتاهی کرده و به آیندگان جفا کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد بر مشخص شدن وظایف تک تک اعضای هیأت مدیره تأکید کرد و گفت: کار محتوا سازی باید در موازات ساخت این دو مجوعه صورت پذیرد تا به محض اتمام پروژه ساختمانی به مجموعه انتقال پیدا کرده و آماده خدمت رسانی شود.

 

منبع:خبرگزاری رسا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار