چهل‌سالگی سرو/ یاران خراسانی 2

شهادت نمره 20 می‌خواهد

زهرا سادات موسوی‌راد در خاطرات خود آورده است: سید احمد هر بار که از منطقه برمی‌گشت به دیدن عمه‌ام می‌رفت و او به شوخی به سید احمد می‌گفت تو که هر بار منطقه می‌روی سالم برمی‌گردی و او جواب می‌داد عمه جان شهادت نمره 20 می‌خواهد که من ندارم.
کد خبر: ۴۲۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ - 10November 2020

عباس جهانتاب/ به گزارش گروه استانهای دفاع‌پرس از مشهد، شهید «سید احمد موسوی‌راد» در هجدهم دی 1339 در مشهد متولد شد؛ وی در هشتم اسفند 1362 در حالیکه فرماندهی گردان را در لشکر 21 امام رضا (ع) بر عهده داشت در عملیات خیبر در شرق بصره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به خاطره‌ای از این فرمانده خراسانی دفاع مقدس به نقل از زهرا سادات موسوی‌راد خواهر شهید اشاره خواهیم داشت.

از منطقه که برمی‌گشت به همه سر می‌زد. هر بار به دیدن عمه‌ام می‌رفت و او به شوخی به سید احمد می‌گفت: تو که هر بار منطقه می‌روی سالم برمی‌گردی و سید احمد جواب می‌داد: عمه جان شهادت نمره 20 می‌خواهد که من ندارم.

بار آخر با هم به دیدن عمه‌ام رفتیم و او تا سید احمد را دید خندید و گفت: عمه‌جان باز تو که سالم برگشتی، سیداحمد جواب داد، عمه جان این دفعه دیگر نمره‌ام 20، این بار دیگر دفعه آخری است که مرا سالم می‌بینی، همان‌طور هم شد آن دفعه آخری بود که سید احمد به مشهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها