نمایش رادیویی «دلدار» به جشنواره نشان قاسم سلیمانی می‌رود

شیرین سپهراد گفت: نمایش رادیویی «دلدار» مضمونی ارزشی و مقاومتی دارد و درباره ارزش‌های شخصیتی سردار شهید قاسم سلیمانی است.
کد خبر: ۴۲۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ - 10November 2020

نمایش رادیویی «دلدار»به جشنواره نشان قاسم سلیمانی می‌رودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایش رادیویی دلدار به نویسندگی و کارگردانی شیرین سپهراد برای حضور در جشنواره نشان سلیمانی آماده شده و مضمونی ارزشی دارد. در این اثر معصومه عزیز محمدی و احمد لشینی به عنوان بازیگر حضور دارند.

دلدار داستان پیرمردی است که مشغول صحبت با همسرش درباره پسر شهیدشان است. مرد ناراحت است که چون پسرش از ازدواج سابق زنش بوده پدر شهید محسوب نمی‌شود و مرد بابت نداشتن فرزند خودش را ملامت می‌کند.

قاسم سلیمانی طبق عادت دیرینش برای سر زدن به خانواده شهدا، با مرد صحبت می‌کند و به پیرمرد می‌گوید او را جای پسر شهیدش بداند و پیرمرد شاد می‌شود.در زمان مقرر آمدن سلیمانی به خانه آن‌ها ازطریق اخبار می‌شنود که سردار سلیمانی شهید شده است.

شیرین سپهراد بازیگر باسابقه رادیو و کارگردان تئاتر سال‌ها است که در تئاتر و به خصوص رادیو نمایش فعالیت می‌کند و در کنارش در کتابخوانی آثاربزرگ نمایشی هم حضور جدی دارد. مغازه خودکشی، آئورا، آهسته با گل سرخ، خداحافظی با شکوه آقای محتشم، جان گری، کلید و تاراس بولبا از جمله کارهای مهم کارنامه او محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار