اعلام آخرین زمان ارسال آثار به جشنواره «نشان سلیمانی»

علاقه‌مندان به شرکت در نخستین جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان «نشان سلیمانی»، فقط تا بیست و سوم آبان فرصت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۴۲۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ - 10November 2020

23 آبان ماه آخرین زمان ارسال آثار به جشنواره «نشان سلیمانی»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، صادق زنگنه دبیر جشنواره «نشان سلیمانی» اظهار داشت: به دلیل تقاضای مردمی و دانشجویان مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا بیست و سوم آبان ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن اینکه آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و برای داوری آثار نیز باید زمان کافی وجود داشته باشد، این جشنواره دیگر تمدید نخواهد شد و علاقه‌مندان تنها تا بیست و سوم آبان ماه فرصت دارند آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی http://radionamayesh.ir/ ارسال کنند.

زنگنه خاطرنشان کرد: در بخش حرفه‌ای، آثار زیادی از مراکز استان‌ها، شبکه‌های رادیویی معاونت صدا و همچنین رادیو‌های برون مرزی به دبیرخانه این جشنواره رسیده است که در هشت بخش با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دبیر جشنواره «نشان سلیمانی» تأکید کرد: رقابت اصلی در بخش شرکت کنندگان مردمی بوده که از آن استقبال زیادی شده، مخصوصا در بخش ساختار آزاد «پادکست» که بیشتر از سایر بخش‌ها اثر دریافت کرده است.

زنگنه عنوان کرد: آثار ازروز شنبه بیست و چهارم آبان ماه برای هیأت داوران ارسال می‌شود، پس از آن درمرحله اول، آثار راه یافته به مرحله نهایی اعلام می‌شود و در ششم دی ماه نیز کاندید‌های نهایی اعلام خواهند شد و در نهایت روز ۱۳ دی، همزمان با سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره «نشان سلیمانی» در پایان گفت: همچنین گلچینی از آثار رسیده به این جشنواره در رادیو مقاومت که به زودی افتتاح می‌شود، پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار