در بیانیه جهاد اسلامی در سالگرد شهادت «بهاء ابوالعطا» عنوان شد؛

هر جنایتی از سوی صهیونیست‌ها پاسخ داده خواهد شد/ نبرد ما نامحدود است

جهاد اسلامی فلسطین در سالروز ترور فرمانده ارشد نظامی خود با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر آمادگی مقاومت فلسطین اعلام کرد، نبرد علیه رژیم اشغالگر نامحدود است و تا زمانی که این رژیم هست، نبرد هم ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۲۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ - 12November 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جهاد اسلامی فلسطین در سالروز شهادت «بهاء ابوالعطا» فرمانده ارشد شاخه نظامی خود «سرایا القدس» بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد، شهادت ابولعطا بر قدرت مقاومت افزود و این عملیات ترور بر سطح آمادگی، تجهیز و قدرت مبارزه مقاومت تأثیری نخواهد گذاشت.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، در ادامه این بیانیه آمده، سرایا القدس (گروهان‌های قدس) و مقاومت برای پاسخ به تجاوز صهیونیستی کاملا آماده و بیدار هستند و هر جنایت صهیونیست پاسخ داده خواهد شد؛ نبرد با دشمن مبتنی بر آماده‌سازی، تقویت قدرت، ادامه رویارویی و تثبیت معادلات است و این نبردی نامحدود است که تا نابودی بقای رژیم اشغالگر ادامه خواهد داشت.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در دوازدهم نوامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۹) در یک حمله ابوالعطا را به همراه همسرش در منطقه «الشجاعیه» نوار غزه به شهادت رساندند. صهیونیست‌ها به صورت همزمان حمله‌ای نیز به دمشق برای ترور عضو دفتر سیاسی حماس «اکرم العجوری» داشتند که وی جان سالم به در برد اما پسرش «معاذ» به شهادت رسید.

جهاداسلامی در ادامه بیانیه خود به پاسخ مقاومت به این دو جنایت همزمان و هدف گرفتن «قلب رژیم صهیونیستی» با صدها موشک در آن زمان تحت عنوان «صیحه الفجر» پرداخت و اعلام کرد، رژیم اشغالگر گمان می‌کرد با این حماقت، طومار مبارز سرسختی که وجودش همواره منبع رعب دستگاه‌های امنیتی و نظامی صهیونیستی بود، برچیده می‌شود اما پس از چند دقیقه با پاسخ محکم سرایا القدس غافلگیر شد.

در این بیانیه آمده، شهید ابوالعطا نمونه‌های استثنایی در کار جهادی بود، تمام اهتمامش بر روی تقویت توانایی‌های نظامی سرایاالقدس و مقاومت فلسطین متمرکز بود و برای هماهنگی اقدامات شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت تلاش می‌کرد.

جهاد اسلامی تأکید کرد: دشمن صهیونیستی همچنان به خاطر جنایت‌هایی که مرتکب شده وحشت‎زده باقی خواهد ماند و این وحشت انعکاس بحران موجودیتی رژیم اشغالگر، ترس دائم آن از قدرت مقاومت و شناخت شخصیت بهاء ابوالعطا و حجم تأثیرگذاری وی است و این عادت جنایتکاران است که احساس امنیت و قبات نکنند.

در پایان این بیانیه تأکید شد، سرایاالقدس و مقاومت برای پاسخ به هر تجاوز صهیونیستی آماده و حاضر است، در آماده‌باش کامل خواهد بود و هیچ جنایت خصمانه‌ای بدون پاسخ نخواهد ماند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار