فرمانده ارشد عرین‌الاسود: مجاهدان ناشناخته زیادی داریم

جدیدترین بخش برنامه «ما خفی اعظم» به بررسی گروه‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری پرداخت.
کد خبر: ۵۶۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷ - 07January 2023

فرمانده ارشد عرین الاسود: مجاهدان ناشناخته زیادی داریمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، برنامه «ما خفی اعظم» که شامگاه جمعه از شبکه الجزیره پخش شد، به بررسی گروه‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری از جمله گروه عرین الاسود و گردان جنین پرداخته بود.

در این برنامه که تحت عنوان خارج الحسابات پخش شد، برای اولین بار به افشای جزئیاتی از برخی عملیات‌های گروه‌های مقاومت در کرانه باختری پرداخته شد.

در بخشی از این برنامه نیز به بررسی ابعاد پنهان رویارویی امنیتی مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف پرداخته شد.

«اکرم العجوری» از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در برنامه ما خفی اعظم به بیان جزئیات تلاش برای ترور خود در دمشق در سال ۲۰۱۹ پرداخت.

وی تاکید کرد که گردان جنین ده‌ها مبارز آماده و آموزش‌دیده را جذب کرده و گردان‌های دیگری نیز در کرانه باختری دارد.

العجوری تصریح کرد که اولویت نتانیاهو تکمیل پروژه عادی‌سازی روابط است و ارتش رژیم صهیونیستی از ورود به نبرد‌های گسترده و همه‌جانبه در منطقه عاجز و ناتوان است.

در ادامه، برنامه ما خفی اعظم به انتشار پیام مصعب آشتیه یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود پرداخت که از چهار سال پیش در زندان تشکیلات خودگردان فلسطین تحت بازداشت است.

در این پیام که مخفیانه به بیرون از زندان درز پیدا کرده، آشتیه نسبت به شرایط بازجویی و وخامت حالش شکایت می‌کند و خواستار آزادی فوری از زندان تشکیلات خودگردان است.

برنامه ما خفی اعظم در ادامه گزارش داد که یک جاسوس دوگانه در جریان دیدار مخفیانه با یک افسر سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در شهر قدس موفق شد از او تصویربرداری کرده و پس از آن به غزه بازگردد.

برنامه ما خفی اعظم از شبکه الجزیره همچنین به بررسی پیشرفت نظامی گسترده گردان جنین وابسته به گروهان‌های قدس پس از ترور جمیل العموری بنیانگذار این گروه پرداخت.

یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود در برنامه ما خفی اعظم در شبکه الجزیره تاکید کرد که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به ما پیشنهاد دادند که در مقابل امتیازات و دریافت مبالغی خود را تسلیم کنیم.

وی اظهار داشت که ما هرگز خود را تسلیم نخواهیم کرد و مجاهدان ناشناخته زیادی در کرانه باختری داریم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها