عضو ارشد «جهاد اسلامی» فلسطین:

موشک‌های مقاومت آماده دفاع از ملت فلسطین است

البطش ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه حمله به نوار غزه یا بحران سازی جدید، بر آمادگی موشک‌های مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین و مقدسات تأکید کرد.
کد خبر: ۴۸۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ - 13November 2021

موشک‌های مقاومت آماده دفاع از ملت فلسطین است

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد ترور فرمانده شهید «بها ابوالعطا» در غزه سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: دشمن اسرائیلی با ترور فرمانده بزرگ و مجاهد «ابوالعطا» و تلاش برای ترور «اکرم العجوری» فرمانده گردان‌های قدس، مرتکب اشتباه راهبردی بزرگی شد.

وی در ادامه ضمن تمجید از نقش شهید ابوالعطا در فرماندهی مقاومت علیه دشمن صهیونیستی تأکید کرد: جنبش جهاد اسلامی هیچ تغییری در رویکرد و نقش خود برای دفاع از فرزندان ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

البطش تصریح کرد: همرزمان شهید ابوالعطا پس از ترور او با اجرای عملیات «صیحة الفجر» (فریاد سحرگاه) تأکید کردند شمشیر آن‌ها برای انجام عملیات فرسایشی علیه دشمن اسرائیلی همیشه از غلاف بیرون است و راه مقاومت طبق رهنمود‌های شهید فتحی شقاقی (مؤسس جنبش جهاد اسلامی) ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در چنین روزی موشک‌های گردان‌های قدس تمام شهر‌های فلسطین اشغالی را هدف قرار داد و این موشک‌ها با وجود تلاش‌های دشمن برای متوقف کردن آن، برای دفاع از فرزندان ملت فلسطین ماندگار خواهد بود.

 فرمانده ارشد جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر موفق به تغییر رویکرد و مهار جنبش جهاد اسلامی نخواهد شد و ما به هیچ کسی اجازه نخواهیم داد سلاح مقاومت را از ما بگیرد و اهداف و جهت‌گیری آن را که همیشه به‌سوی دشمن باقی خواهد ماند، تغییر دهد.

البطش در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر بر مخالفت مقاومت فلسطین با هرگونه طرح برای حل و فصل مسئله فلسطین و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر که هدفش تحمیل رژیم صهیونیستی بر منطقه باشد، تأکید کرد.

 البطش در پایان خطاب به اسرای فلسطینی گفت: اطمینان داشته باشید مقاومت پا برجاست و ما به شما وعده آزادی می‌دهیم و تأکید می‌کنیم این آزادی به‌زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار