نماینده سابق ایلام به همرزمان شهیدش پیوست

عمران علیمحمدی صبح امروز در اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۴۲۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ - 13November 2020

نماینده سابق ایلام به همرزمان شهیدش پیوستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «عمران علیمحمدی» نماینده سابق مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و از رزمندگان دفاع مقدس صبح امروز (جمعه) در اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی پس از چندین روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه به علت عارضه های ناشی از حضور در جبهه های جنگ و در اثر ابتلا به کرونا پس از طی یک دوره چند روزه مبارزه با این بیماری دار فانی را وداع گفت.

پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت نماینده سابق
استاندار ایلام در پیامی درگذشت حاج عمران علیمحمدی نماینده سابق استان در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام قاسم سلیمانی‌ دشتکی به شرح زیر است:

ضایعه درگذشت حاج عمران علیمحمدی مردی مصلح و اخلاق‌مدار که عمری را در لباس سربازان گمنام آقا امام زمان (عج)، دوران دفاع مقدس و یک دوره نیز به‌عنوان نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و این مرزو بوم دفاع کرد و منشأ خدمات ارزنده ای برای مردم بود موجب تألم و اندوه فراوان شد.

وی از یادگاران دوران دفاع مقدس بود که در مبارزه چند روزه با بیماری منحوس کرونا دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

اینجانب این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شریف استان ایلام تسلیت عرض کرده و برای آن انسان فقید سعید علو درجات و رحمت و مغفرت الهی طلب کرده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.

بنا بر این گزارش، عمران علیمحمدی نماینده مردم استان ایلام در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار