آیت الله امامی کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:

رژیم صهیونیستی خواب فشار بر ایران را به گور می‌برد

امام جمعه موقت تهران گفت: نتانیاهو و حامیانش آرزوهای‌شان علیه ایران را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۴۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳ - 06March 2015

رژیم صهیونیستی خواب فشار بر ایران را به گور می‌برد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیتالله امامی کاشانی در خطبه دوم نمازجمعه تهران با اشاره به اظهارات اخیر نخستوزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا گفت: نتانیاهو در اظهارات خود گفت که نباید با ایران توافقی صورت گیرد و جمهوری اسلامی نه تنها برای اسرائیل بلکه برای تمامی دنیا یک خطر است.

خطیب نمازجمعه تهران ادامه داد: در پاسخ به این مسئله که ایران برای جهان خطر است، میگوییم که ایران در 36 سال پس از انقلاب اسلامی برای هیچ کشوری خطر نبوده و حتی در 8 سال جنگ تحمیلی تنها از خود دفاع کرد.

امامی کاشانی ایران را کشوری مبتنی بر ایمان، اسلام و ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: ایران با اتکاء بر عدل برای هیچ کشوری تهدید نیست.

وی با اشاره به اظهارات نخستوزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه نباید با ایران توافق کرد، اظهار داشت: نتانیاهو خیال میکند که اگر با ایران توافق صورت نگیرد مشکلی برای ایران ایجاد میشود.

خطیب نمازجمعه تهران تصریح کرد: ما میگوییم که اگر ایران و کشورهای 1+5 به توافق برسند هر دو طرف بردهاند و در واقع مذاکره برد-برد شکل میگیرد ولی اگر در مذاکرات به نتیجه نرسند حالت برد و باخت یعنی برد ایران و باخت 1+5 ایجاد خواهد شد زیرا ایران به دنیا ثابت میکند که دارای منطق است.

امامی کاشانی ادامه داد: وزارت امور خارجه و تیم مذاکرهکننده ما منطق جمهوری اسلامی را بیان کرده و تأکید دارند که از حق ملت ایران عقبنشینی نمیکنند.

وی اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه را در سخنرانی پیش از خطبه درباره عدم وابستگی بودجه به نتیجه مذاکرات یادآور شد و گفت: این یک اقدام مثبت است که بودجه به این مسئله که نتیجه مذاکرات چه میشود مرتبط نباشد.

خطیب نمازجمعه تهران با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی خواب فشار بر ایران در صورت عدم توافق در مذاکرات را به گور میبرد اظهار داشت: ایران در اقتدار و اعتلای کامل قرار داشته و با عزت پیش میرود بنابراین اگر هم مذاکرات به نتیجه نرسد ایران برد کرده چون اثبات نموده که اهل منطق است.

وی تصریح کرد: قطعاً توافق برد-برد به نفع تمامی مردم جهان و منطقه خواهد بود.

امامی کاشانی با انتقاد از اظهارات نخستوزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر تهدید ایران برای جهان گفت: باید از سران رژیم صهیونیستی سؤال کرد: منظورشان از جهانی که ایران برای آن تهدید است، چیست؛ این سردمداران کشورهای استکباری هستند که برای جهان تهدید هستند و حرکتهای نظامی علیه مردم دنیا انجام میدهند.

خطیب نمازجمعه تهران تحرکات غرب علیه اسلام و پیامبر(ص) را یادآور شد و افزود: غرب و سران استکبار میخواهند با کار و حرکت فرهنگی علیه اسلام موج اسلامهراسی ایجاد کنند اما خیلی از مردم جهان حرفهای سران غرب را باور نمیکنند؛ البته ما نیز باید اسلام حقیقی را با اقداماتی نظیر نامه رهبر معظم انقلاب به جهانیان بشناسانیم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار