نماینده ولی فقیه در گیلان:

آمریکا بیش از گذشته به سمت ذلت و فلاکت پیش می‌رود

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در پی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک صهیونیست رفت و صهیونیستی دیگر در رأس آمریکا قرار گرفت، گفت: آمریکا بیش از گذشته به سمت ذلت و فلاکت پیش می‌رود.
کد خبر: ۴۲۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ - 13November 2020

ملت ایران با قدرتِ توسری خورده ی آمریکا رابطه برقرار نمی کند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: این روزها شاهد کاهش نرخ ارز و طلا در جامعه هستیم که بخشی از این موضوع، ناشی از کاهش عرصه جهانی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به استفاده از دلار واحد پول آمریکا در مبادلات دنیا پس از جنگ جهانی دوم اشاره کرد و افزود: امروز دلار عرصه گردان مبادلات جهانی است و کشورهای مختلف از سیطره این ارز خوشحال نیستند.

وی با بیان اینکه در پاره ای از موارد تاثیر دلار از اسلحه و موشک علیه کشورها بالاتر است، تصریح کرد: عده ای در داخل کشور که از هر آب گل‌آلودی ماهی می گیرند، کاهش قیمت دلار و قیمت‌ها را مرتبط با انتخابات آمریکا قلمداد کرده‌اند تا زمینه ای برای ارتباط با آنان شود، اما تاریخ مصرف این حرف‌های عوام‌فریبانه گذشته است.

آیت الله فلاحتی از دیگر دلایل کاهش نرخ دلار را فعالیت رسانه‌های غربی دانست و تاکید کرد: سردمداران آمریکا می دانند این کشور در حال افول است و برای اینکه دوباره هیمنه خود را احیا کنند از دلار استفاده کردند تا جلوی این افول را بگیرند.

وی تغییر در آمریکا را عامل دیگر کاهش نرخ ارز عنوان کرد و افزود: همچنین بخشی از کاهش دلار معلول تلاش قوه قضائیه، کارشناسان برون‌مرزی ایران و همچنین مسئولان سیاسی کشور است که توانستند ارز بلوکه شده را به ایران برگردانند.

امام جمعه رشت با اشاره به سیاست‌های قوه قضائیه در برگرداندن ارز حاصل از صادرات توسط صادرکنندگان در ۲ سال گذشته، خاطرنشان کرد: اینکه عده ای کاهش دلار را مرتبط به روی کار آمدن «جو بایدن» در آمریکا بدانند، فریبی بیش نیست.

وی خطاب به مرعوب‌شدگان و مزدوران ببر کاغذی آمریکا، متذکر شد: دشمنان بدانند ملت بیدار ایران هیچ وقت زیر ظلم آمریکایی‌ها نخواهند رفت و هنوز پس از ۴۲ سال مردم انقلابی، مومن و حاضر در صحنه ما را نشناختند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکا اکنون بیش از گذشته به سمت ذلت و فلاکت پیش می رود، تصریح کرد: آمریکایی ها در مسئله کرونا نتوانستند آن را برطرف کنند و بیشترین تلفات انسانی ناشی از کرونا در آمریکا است.

وی به شکست آمریکا در مقابل بیداری و مقاومت ملت‌های غرب آسیا اشاره کرد و افزود: آمریکا در راه اندازی جنگ نیابتی و احیای داعش، وامانده شده و شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شکست آمریکا در سرنگونی حکومت سوریه و حزب الله در لبنان، تاکید کرد: آمریکایی‌ها در اختلاف‌افکنی میان سران فلسطینی و همچنین در مقابل مردم یمن شکست خوردند.

وی به توسری ملت ایران به آمریکا در فتنه ۸۸، ۹۶ و ۹۸ اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها در موضوع تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خوردند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با شکست‌های مداوم مانند موش آب کشیده هستند، تصریح کرد: ملت ایران با قدرتِ توسری خورده ی آمریکا رابطه برقرار نمی کند.

وی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: یک صهیونیست رفت و صهیونیستی دیگر در رأس آمریکا قرار گرفت و این موضوع هرگز تاثیری بر برقراری روابط میان ایران و آمریکا ندارد.

امام جمعه رشت متذکر شد: افرادی که رجاله ای بیش نیستند، بدانند اگر بخواهند مردم ایران را وادار به اندیشیدن رابطه با آمریکا کنند، این ملت به آنها تودهنی خواهند زد.

وی همچنین پیرامون شرم، حیا و عفت به ویژه در مسائل جنسی اشاره کرد و افزود: خدای متعال در قرآن از کسانی که در شهوات جنسی خودکنترلی دارند با عظمت یاد کرده است.

آیت الله فلاحتی افزود: اگر انسان خود را نسبت به مسائل جنسی کنترل کند، می تواند به درجه‌های بالا برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار