وصیتنامه شهید «سید علمدار هاشمی»؛

شهدا را فراموش نکنید و انقلاب را از یاد نبرید

شهید «سید علمدار هاشمی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: رفیقتان را فراموش نکنید انقلاب را از یاد نبرید امام را فراموش نکنید غصه برای شهادتم هیچکس نخورد حتی همسرم که با او راه خوشبختی را یافتم.
کد خبر: ۴۲۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 13November 2020

شهدا را فراموش نکنید و انقلاب را از یاد نبریدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «سید علمدار هاشمی» در تاریخ 1340/1/4 در بوشهر دیده به جهان گشود و در نهم تیر سال 1362 در مریوان به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

اولاً بدان و آگاه باش که آنچه در گذشته گفته و در وصیت نامه قبلی خواندی وصیت من است و زیاد تشریح نمی کنم چون مطلع هستی تنها این را می گویم خداوند است که به داد انسان می رسد و آگاه است و از هر گونه عمل انسان و هیچ فردی از قانون خدا گریزان نیست.

 و در این دنیا ممکن است و اما در آخرت ممکن نیست ولی (الرحمن الرحیم) را هر که درک کند آخرت و در این دنیا بر مؤمن رحم می کند.

 همسرم همیشه سعی کن صبور باشی که اگر صبر نداشته باشی ایمان هم نیست باز تکرار می کنم آنچه در وصیت نامه قبلی نوشتم باید مو به مو اجرا کنی دعا می کنم که بعد از من موفق باشی .

و السلام علیکم

پدر و مادر عزیزم که در طول این مدت زندگی با من ناراحتی دیده اید طلب بخشش می کنم.

 چون افرادی که مورد رضایت اولیاء نباشند هر دو دنیا را از دست داده است. خواهشی از شما دارم و آن این است که همسرم طبق وصیت من هر کاری کرد آزاد بگذارید.

 و مبادا چیزی به او بگوئید که باعث نگرانی او شود و او برای من همسری  با وفا بود و این خصلت خوب بود که من نزدیکی زیادی داشتم و به او مهر ورزی کنید چون یادگار من است.

 در پایان عرض می کنم رفیقتان را فراموش نکنید انقلاب را از یاد نبرید امام را فراموش نکنید غصه برای شهادتم هیچکس نخورد حتی همسرم که با او راه خوشبختی را یافتم.

 دعاکنید گناهانم بخشیده شود در پایان برای ایرانیان آرزوی موفقیت دارم.

 پدرجان اگر من قرضی داشتم از پولی که از بنیاد و طلبی از ارتش دارم بگیرید و بدهید و مابقی را خرج خانه و زندگی خودتان کنید و مقداری به خواهرم کبری دهید .

خداحافظ فرزندتان

سید علمدار هاشمی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار