چهل‌سالگی سرو/ مجتهدزاده خبر داد؛

برگزاری سومین دوره ملی آموزش پژوهشگران حوزه زن و دفاع مقدس

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری سومین دوره ملی آموزش پژوهشگران حوزه زن و دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی اجتماعی در بخش پژوهش‌های کاربردی و شناسایی ظرفیت‌های بومی پژوهش در عرصه دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵ - 15November 2020

برگزاری سومین دوره ملی آموزش پژوهشگران حوزه زن و دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری سومین دوره ملی آموزش پژوهشگران حوزه زن و دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی اجتماعی در بخش پژوهش‌های کاربردی و شناسایی ظرفیت‌های بومی پژوهش در عرصه دفاع مقدس خبر داد.

مریم مجتهدزاده با بیان این خبر اظهار داشت: سومین دوره آموزش پژوهشگران حوزه زن و دفاع مقدس به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به صورت وبینار به مدت سه روز برگزار می‌شود.

مجتهدزاده اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت پژوهشگران حوزه زن و دفاع مقدس، یک فرصت مناسب برای شناسایی و شناساندن ظرفیت‌های این عرصه به پژوهشگران و محققین است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس یکی از ویژگی‌های این دوره آموزشی را تمرکز موضوعات بر اساسی‌ترین محور‌های پژوهش کاربردی و توجه به بومی‌سازی پژوهش معرفی کرد.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی از ۲۵ تا ۲۷ آبان ۹۹ به صورت  کارخواسته محور برگزار می‌شود و در نهایت به پذیرفته‌شدگان گواهی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار