معاون عملیات ناجا مطرح کرد؛

امنیت پایدار در سایه اقتدار پلیس

سردار ساجدی نیا گفت: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه به وجود می‌آید و این اقتدار زمانی محقق می‌شود که پلیس خود را با آموزش‌های مستمر، توانمند و مقتدر سازد تا بتواند امنیت پایدار را در جامعه به وجود آورد.
کد خبر: ۴۲۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 14November 2020

امنیت پایدار در سایه اقتدار پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین ساجدی نیا» معاون عملیات ناجا در حاشیه بازدید از یگان ویژه شرق استان تهران، تلاش این یگان در پاسداری از ارزش‌های اسلامی را قابل تحسین خواند و اظهار داشت: امروز پلیس ویژه یک پلیس جامعه محور، مقتدر، کارآمد و علمی است و توانسته اعتماد و مشارکت آحاد جامعه را جلب کند.

وی اقتدار و توانمندی یگان ویژه را ضامن امنیت و آرامش در جامعه دانست و بیان کرد: امنیت و آرامش در جامعه، جلوه‌ای از موفقیت و کارآمدی پلیس ویژه است و عامل موفقیت پلیس در ماموریت ها، تدابیر هوشمندانه است که کارکنان یگان ویژه نیز باید همیشه از نظر دانش و مهارت در حال پیشرفت و آموزش باشند تا بتوانند امنیت و آرامش جامعه را تامین کنند.

سردار ساجدی نیا تصریح کرد: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه به وجود می‌آید و این اقتدار زمانی محقق می‌شود که پلیس خود را با آموزش‌های مستمر، توانمند و مقتدر سازد تا بتواند امنیت پایدار را در جامعه به وجود آورد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اهمیت آموزش مستمر، موثر و کارآمد حافظان نظم و امنیت برای دستیابی به توانمندی همه جانبه به منظور اجرای بهینه ماموریت‌های محوله، خاطرنشان کرد: هر چه میزان آمادگی و توانمندی پلیس ویژه در ابعاد مختلف جسمی و روحی بالاتر باشد، به همان میزان نیز قادر به ورود مقتدرانه در مواقع بحران و ماموریت‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار