حماس:

«مقاومت» گزینه ثابت ملت فلسطین است

جنبش حماس به مناسبت هشتمین سالروز دومین جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و نیز شهادت فرمانده ارشد گردان‌های قسام، اعلام کرد: «مقاومت» همچنان گزینه ثابت ملت فلسطین است.
کد خبر: ۴۲۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ - 14November 2020

«مقاومت» گزینه ثابت ملت فلسطین استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به‌مناسبت هشتمین سالروز دومین جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در سال ۲۰۱۲ و نیز شهادت «احمد الجعبری» فرمانده ارشد گردان‌های قسام بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: مقاومت نسبت به هشت سال قبل که تل‌آویو را به لرزه درآورد، به مراتب قدرتمندتر شده است و بیش از هر وقت دیگری بر ادامه نبرد آزادسازی فلسطین مصمم است و هرگز از این هدف خود عقب نخواهد نشست.

این جنبش در بیانیه خود همچنین عنوان کرد که مقاومت گزینه ثابت ملت فلسطین است و فلسطینیان تا زمانی که اشغالگران را از این سرزمین بیرون رانده و مقدسات فلسطین را آزاد کنند، به مقاومت ادامه خواهند داد.

گفتنی است، در روز ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ رژیم صهیونیستی جنگ علیه نوار غزه را آغاز کرد که هشت روز به طول انجامید و دومین جنگ علیه غزه پس از جنگ نخست در اواخر سال ۲۰۰۸ بود. این جنگ پس از ترور احمد الجعبری فرمانده گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس در غزه آغاز شد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها