فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 21 خبر داد:

اعزام یازده کاروان به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 21 گفت: 500 نفر از شهروندان سطح منطقه در سنین مختلف در قالب یازدهمین کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۴۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴ - 07March 2015

اعزام یازده کاروان به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرنگار اجتماعی " دفاع پرس "، مجید نظام آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 21 و مشاور شهردار در امور ایثارگران با بیان اینکه اعزام این افراد با قرائت زیارت عاشورا در مسجد امام رضا ( ع ) در  شهرک انصار در ناحیه دو صورت پذیرفت گفت: در این مراسم معنوی حجت الاسلام امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، صابری عضور شورای اسلامی شهر تهران، دکتر سلیمی شهردار منطقه ، جمعی از معاونین ، شهردار ناحیه 2 و تعدادی از مدیران منطقه ای حضور داشتند.

نظام آبادی بیان کرد: هدف از این اقدام معنوی از سوی شهرداری تهران در تمامی مناطق 22 گانه، آشنایی شهروندان با ارزشهای شهدا و پاسداشت خون شهدای 8 سال دفاع مقدس است که برای حفظ جان و مال و ناموس کشور پا به میدان حق علیه باطل گذاشته و با خون خود از آرمانها و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

حجت الاسلام امرودی نیز در این مراسم گفت: اردوی راهیان نور فرصتی است تا شهروندان با رشادتها و دلیریهای رزمندگان و شهیدان آشنا شوند و ارزشهای اصیل انقلاب را درک کنند.

وی افزود: خاک ایران اسلامی با خون شهدای هشت سال دفاع مقدس مزین شده و شما زائرین مناطق جنگی قدم برخاک مقدس می گذارید و باید زینب وار از راویان جهاد در این سرزمین باشید.

امرودی گفت: عزیمت به جبهه های هشت سال دفاع مقدس ، یک زیارت است و کسی که به چنین زیارتی می رود مسئولیت های سنگینی خواهد داشت و اصول ویژه ای را باید رعایت کند.

صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه به ضرورت و اهمیت کاروان راهیان نور اشاره کرد و گفت: بر همگان روشن است که این کار فرهنگی را باید جدی گرفت و خوشبختانه آثار این کار فرهنگی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان به خوبی آشکار شده است.

دکتر سلیمی شهردار منطقه نیز گفت: مسئولین باید در راستای ارج نهادن به مقام شامخ و والای شهدای این مرز و بوم با قدمهایی استوار و محکم در را ه خدمات رسانی به شهروندان اقدام کنند و را ه و منش شهدا را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و برای رساندن پیام شهدا به نسل های آینده از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

در پایان شهردار منطقه 21 ضمن آرزوی سلامتی و سفری خوش برای شهروندان اعزامی به مناطق جنگی جنوب بیان کرد: این سفر ، سفری معنوی و روحانی است چرا که پا به سرزمینی گذاشته می شود که خاکش وجب به وجب آغشته به خون پاک و گلگون شهدا است که برای رسیدن به آرمان هایشان از جان خود گذشته و دعوت حق را لبیک گفتند.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها