واعظی:

مرحوم اژه‌ای خود را وقف آموزش و پرورش جوانان مستعد کشور کرد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مرحوم اژه‌ای ادامه‌ دهنده راه او در عرصه تعلیم و تربیت بود و خود را وقفِ آموزش و پرورش چندین نسل از جوانان مستعد این دیار کرد.
کد خبر: ۴۲۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 14November 2020

مرحوم اژه‌ای خود را وقف آموزش و پرورش جوانان مستعد کشور کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با تسلیت درگذشت حجت الاسلام جواد اژه‌ای نوشت: باخبر شدم که متاسفانه بیماری منحوس کرونا، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ئی را نیز از ما گرفت. درگذشت ایشان برای اینجانب بسیار غم‌بار و برای نظام تعلیم و تربیت کشور، ثلمه جبران‌ناپذیری است.

واعظی اظهار داشت: اژه‌ای همه ویژگی‌های مدیر تراز انقلاب اسلامی از قبیل دانش، تخصص، تقوا، ممارست و ... را در خود داشت و از نمادهای تجمیع تخصص و تعهد در مدیریت به شمار می‌رفت.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان داماد شهید بزرگوار، آیت‌الله بهشتی ادامه‌ دهنده راه او در عرصه تعلیم و تربیت بود و خود را وقفِ آموزش و پرورش چندین نسل از جوانان مستعد این دیار کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: آن مرحوم بیش از دو دهه از عمر پربارش را صرف تاسیس و بالندگی سازمان پرورش استعدادهای درخشان کرد و بدون تردید در همه موفقیت‌هایی که به برکت پرورش‌یافتگان مدارس سمپاد نصیب کشور شده، سهیم است.

واعظی تصریح کرد: اینجانب درگذشت این شخصیت فرهیخته، دانشمند و خدوم را به بازماندگان گرامی‌شان، خانواده بزرگ سمپاد و عموم ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه حضرت باری‌تعالی برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای خانواده و دوستداران‌شان، تسلی و صبر مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار