مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

حماسه سوسنگرد خنثی کردن خیانت داخلی با اقدام انقلابی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: شکل‌گیری حماسه شکست حصر سوسنگرد، خنثی کردن توطئه و تعلل و خیانت عناصر خائن داخلی با اقدام انقلابی است.
کد خبر: ۴۲۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ - 15November 2020

حماسه سوسنگرد، خنثی کردن خیانت داخلی با اقدام انقلابی است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: حماسه شکست حصر سوسنگرد از حماسه های غرور آفرین و ماندگار تاریخ زرین دفاع مقدس است و باید این روز گرامی داشته شود.

واحد افزود: بررسی ابعاد نظامی این حماسه، نشان می‌دهد که در شرایطی که سوسنگرد و مدافعان آن مورد بی‌مهری و در معرض یک خیانت بزرگ قرار گرفته بودند، رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نماینده امام راحل در شورای عالی دفاع، با درایت و بصیرت عمیق و اقدام انقلابی امام را در جریان امر قرار می‌دهند تا امام فرمان تاریخی آزادی سوسنگرد را صادر کند.

دبیر چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل گفت: خیانت بنی‌صدر در شکست حصر سوسنگرد کاملا آشکار بود و این یک نمونه از خیانت عناصر داخلی است که با بصیرت و شجاعت امام خامنه ای خنثی شد.

واحد تأکید کرد: شکل‌گیری حماسه شکست حصر سوسنگرد، خنثی کردن توطئه و تعلل و خیانت عناصر خائن داخلی با اقدام انقلابی است.

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: استان اردبیل با تقدیم 6 شهید در این عملیات برگ زرینی را در تاریخ دفاع مقدس خود رقم زده است و کتاب «دیدار در سوسنگرد» نوشته «سید سعید اطهر نیاری» از تولیدات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل به تبیین ابعاد مختلف این حماسه و نقش رزمندگان اردبیل در این عملیات پرداخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار