چهل‌سالگی سرو/

نقش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در تاریخ‌نگاری جنگ بررسی می‌شود

نشست «نقش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در تاریخ‌نگاری جنگ» با حضور محمدجواد اکبرپور بازرگانی، یدالله ایزدی و روح‌الله بابانژاد گتابی با مشارکت سازمان اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 15November 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست‌هایی که در روز دوشنبه (بیست‌وششم آبان) همزمان با سومین روز از بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و تشکل‌های فعال حوزه نشر برگزار می‌شود، به شرح زیر است:
 
در این روز از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ نشست «گسترش زبان فارسی در جهان و معرفی بهتر ایران» با حضور دکتر رضامراد صحرایی، دکتر ایوب دهقانکار، دکتر شهروز فلاحت‌پیشه و مسعود حسنی با مشارکت بنیاد سعدی برگزار خواهد شد.
 
همچنین در این روز از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ نشست «نقش مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در تاریخ‌نگاری جنگ» با حضور محمدجواد اکبرپور بازرگانی، یدالله ایزدی و روح‌الله بابانژاد گتابی با مشارکت سازمان اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می‌شود.
 
در ادامه برنامه‌های این روز نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ نشست «بازاریابی در حوزه کتاب» با حضور دکتر هرمز مهرانی،  دکتر گلاره مرتضایی و محمدرضا مهدوی با مشارکت انجمن بازاریابی اجرا شده و از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ نیز نشست «نقش تفکر انتقادی در ترویج کتابخوانی» با حضور دکتر ابراهیم خدایار، دکتر محسن حاجی‌زین ‌العابدینی و دکتر فواد مولودی با مشارکت انجمن نقد ادبی و شبکه مروجان کتابخوانی کشور برگزار می‌شود.
 
در آخرین برنامه از سومین روز هفته کتاب، نشست «ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر» از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور دکتر محمد سمیعی، دکتر روح‌الله حسینی و دکتر احمد شاکری با مشارکت دانشکده مطالعات جهان  دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان می‌توانند این نشست‌ها را به صورت زنده از طریق اینستاگرام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی @khaneyeketab  دنبال کنند.
 
بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» از ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار