نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم تبیین ابعاد دفاعی و نظامی شهید «سلیمانی»/ بزرگداشت شهدا رفراندوم انقلاب است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» بر لزوم پرداختن و تبیین ابعاد و سیره دفاعی و نظامی سردار شهید «سلیمانی» به عنوان نخبه و نابغه نظامی و تشریح فرمول‌های نظامی ایشان و موفقیت‌هایش در سوریه و ایجاد ائتلاف مقاومتی از کشورهای مختلف تأکید کرد.
کد خبر: ۴۲۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ - 16November 2020

لزوم تبیین ابعاد دفاعی و نظامی شهید «سلیمانی»/ بزرگداشت شهدا رفراندوم انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به آیات نخستین سوره مبارکه محمد (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: این آیات که به تَشَر از کفار و تجلیل جانانه از شهدا اشاره دارد، نشان دهنده آن است که ما با تَشَر کفار و تجلیل از شهدا می‌توانیم آئین پاک پیامبر اسلام را یاری کنیم و دین خدا را تقویت کنیم.

محمدی لائینی بزرگداشت شهدای مدافع حرم را با محوریت شهید حاج «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» نشانه اخلاص و اقتدار بیشتر در راستای تقویت آرمان شهدا و انقلاب اسلامی دانست و گفت: در برگزاری این مراسم بزرگ باید به مسائل بهداشتی و محتوایی توجه شود.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم از شهدایی امثال شهید سلیمانی بخاطر جنبه بازدارندگی که دارد یک رفراندوم انقلاب است، گفت: مردم ایران در تشییع پیکر این شهید نشان دادند پای کار هستند و بخاطر سیاست، راه و مقاومتی که این شهید در فرماندهی حوزه مقاومت داشت اینجور در دل‌ها جای دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: هر چه برای امثال سردار سلیمانی‌ها انجام بدهیم در حقیقت برای نظام و انقلاب انجام دادیم و اینگونه مراسم رزمایشی برای نمایش قدرت و قدرنمایی است و موجب یأس دشمنان خواهد بود.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه باید این کنگره به شایستگی برگزار شود، تصریح کرد: این مراسم باید منظم و با رعایت مسائل بهداشتی همراه با شور حضور مردم و دعوت از شخصیت‌های ملی برگزار شود و انعکاس ملی و فراملی در رسانه‌ها و فضای مجازی نیز داشته باشد.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه در خصوص شهادت‌طلبی، عرفان، معنویت، عشق به فرزندان شهدا از شهید سلیمانی خیلی صحبت شد، بر لزوم پرداختن و تبیین ابعاد و سیره دفاعی و نظامی این نخبه و نابغه نظامی و تشریح فرمول‌های نظامی ایشان و موفقیت‌هایش در سوریه و ایجاد ائتلاف مقاومتی از کشورهای مختلف تأکید کرد.

وی سردار شهید سلیمانی را از نوابغ عرفان و جهاد دانست که مصداق شیران روز و گریه کنندگان شب بود و با بیان اینکه تجلیل از شهید سلیمانی به نوعی تجلیل از خودمان است بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم سه استان شمالی تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها