نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اصحاب هنر با تولید فیلم و پویانمایی فرهنگ ایثار و مواسات را در تاریخ ثبت کنند

سیدعلی یزدی‌خواه گفت: اصحاب هنر باید برای ماندگاری فرهنگ ایثار به سمت تولید فیلم، پویانمایی، برگزاری جشنواره‌ها و وقایع نگاری گام بردارند.
کد خبر: ۴۲۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ - 17November 2020

اصحاب هنر با تولید فیلم و پویانمایی فرهنگ ایثار و مواسات را در تاریخ ثبت کنند«سیدعلی یزدی‌خواه» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، در خصوص ضرورت همراهی مردم با کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: ملت ایران افراد با فرهنگ غنی هستند و در جهت عاطفه‌ورزی در نقطه اوج بین ملت های عالم قرار دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: این مهم در حالیست که عاطفه ورزی ایرانیان با جوهره دین آمیخته شده و به قله‌های ایثار و فداکاری رسیده است که عملکرد مدافعان سلامت و مواسات مردمی مصداق های بارز آن بشمار می روند.

وی ادامه داد: هنرنمایی مدافعان سلامت دارای جلوه‌های مختلف است که نمونه‌های این موضوع در دوران دفاع مقدس نیز دیده می شود.

این مقام مسوول با اشاره به محور جشنواره ادبی فصل همدلی که از سوی فرهنگسرای اندیشه در راستای ثبت وقایع نگاری مواسات مردمی در مبارزه با کرونا و تجلیل از کادر درمان است، افزود: رسانه‌ها قدرت انتقال کامل و جامع جلوه‌های یاد شده را ندارند از این رو اصحاب هنر و علاقه مندان به این عرصه باید برای ماندگاری فرهنگ ایثار به سمت تولید فیلم، پویانمایی، برگزاری جشنواره‌ها، وقایع نگاری و غیره گام بردارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایثارگری مدافعان سلامت اقدام عاشقانه است از این رو نسل نوجوان و جوان باید با این فرهنگ آشنا شوند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار