فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

مهمترین هدف بسیج تقویت جبهه انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ثارالله با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف بسیج تقویت جبهه انقلاب اسلامی است گفت: در حقیقت بسیج از سیاست زدگی و سیاسی کاری دور است و همواره آماده فدا شدن در راه انقلاب، ولایت و ملت است.
کد خبر: ۴۲۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ - 17November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی»  فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ و آرمان است و بسیجیان ما در دوران دفاع مقدس، حادثه کربلا را تکرار کردند اظهار داشت: بسیج مستضعفین که برخواسته از توده مردمی است، باعث شد در دفاع مقدس سربلند و با عزت باشیم و تا نفس آخر پای ارزش‌های انقلاب اسلامی و آبروی ملت ایران و تمامیت ارضی ایستادند.

معروفی افزود: بسیج می‌تواند الگوی تمام عیار برای مدیران باشد، زیرا بسیج به جناح ها توجه نکرد و در مقابل از اسلام، انقلاب و ملت حراست کرد و در حقیقت نقش و تأثیر معنوی بسیج تا خارج از مرزهای جغرافیایی قابل لمس است.

وی انقلابی بودن، کار جهادی و نگاه به امر ولی فقیه داشتن را از مصادیق بسیجی بودن عنوان کرد و افزود: ما مفهوم شجره طیبه را با وجود بسیج مستضعفین درک کردیم و امروز هر کس در این فرهنگ مقدس قرار بگیرد و آن را مبنا و شاخص خود قرار دهد، مصونیت پیدا می کند‌.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در جریان مقاومت و دفاع از حرم، شاهد صف کشیدن جوانان در دفاع از اسلام به فرماندهی شهید سلیمانی بودیم که در واقع این مفهوم دوراندیشی حضرت امام (ره) است که هر کس با این فرهنگ پرورش یابد مصونیت پیدا می کند.

این مسئول تصریح کرد: بسیج متعلق به ملت و همه گروه های سیاسی که پای انقلاب و ولایت مانده اند است و البته فتنه در بسیج جایی ندارد و هنر بسیج معراجی کردن است، همان گونه که شهید حاج «قاسم سلیمانی» از یک کارگر ساده به بزرگترین فرمانده جهان اسلام رسید و دشمن را به زانو در آورد و مورد احترام همه آزادگان جهان است.

معروفی سیاست بسیج را دفاع از انقلاب و ملت ایران، استکبارستیزی و توجه به توانمندی های داخلی دانست و افزود: مهمترین هدف بسیج تقویت جبهه انقلاب اسلامی است، در حقیقت بسیج از سیاست زدگی و سیاسی کاری دور است و همواره آماده است خود را در راه انقلاب، ولایت و ملت فدا کند.

وی به تشریح فعالیت های بسیج در استان کرمان پرداخت و اضافه کرد: در جهت حمایت از قشر آسیب دیده در استان، قریب ۷۳ میلیارد تومان با حمایت بسیج و سپاه و همراهی خیرین استان هزینه شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: با کمک بسیجیان به ویژه خواهران بسیجی در استان، بیش از 2 میلیون ماسک در 145 کارگاه ماسک تولید شده است و در حال حاضر 50 طلبه بسیجی در مرکز و بیش از 500 نفر در سراسر استان آماده همکاری با کادر جبهه سلامت و مراقبت از بیماران کرونایی هستند.

معروفی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی از جمله دانشجویان مقطع دکتری در مناطق سیل زده زهلکوت و شهداد و خلق صحنه‌های زیبا و انسان دوستانه، ادامه داد: اشتغال از اولویت‌های کار سپاه و بسیج است که با این حرکت مردم از معیشت بهتری برخوردار شوند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج، «بسیج پیشرو خدمت، امید آفرین» به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: با توجه به شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان برنامه‌ها با حضور محدود انجام خواهد شد و در این راستا اجرای 600 برنامه پیش بینی شده است.

این مسئول بیان داشت: برگزاری میز خدمت با رعایت پروتکل های بهداشتی، معاینه رایگان و اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، توزیع رایگان ماسک، اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت، دیدار با 40 دانش آموز نخبه از جمله برنامه‌های این هفته می باشد.

فرمانده سپاه ثارالله متذکر شد: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی با بهره‌برداری از 529 پروژه عمرانی، نمایشگاه جهیزیه تا سقف 30 میلیون تومان برای نیازمندان، طرح ازدواج آسان برای جوانان، کمک به ساخت خانه برای بسیجیان مستضعف، عطرافشانی و غبار‌روبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، صدور کارت ایثارگری به رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و افتتاح لشکر حاج قاسم و افتتاح پایگاه مقاومت در گلزار شهدا، بخشی از برنامه های اجرایی هفته بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها