نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی؛

نقش مقام معظم رهبری در فتوحات جنگ برجسته است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد نقش بسیار کلیدی و حیاتی داشتند چرا که سوسنگرد یک شهر کلیدی و کلید فتح خرمشهر بود و در تمام فتوحات جنگ، نقش رهبر معظم انقلاب برجسته است.
کد خبر: ۴۲۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ - 17November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز در آیین رونمایی از کتاب «تبریز در انقلاب اسلامی به روایت عکس و سند» اظهار داشت: خوشبختانه الان راویان دفاع مقدس که خود در صحنه جنگ و جبهه ها حضور داشتند، زنده هستند، باید با کمک ناشران متعهد، حقایق و رشادت های دوران جنگ و دفاع مقدس را برای آشنایی نسل جوان مکتوب کنند.

وی با بیان اینکه برای آشنایی نسل جوان با حقایق دوران دفاع مقدس، حضور در مناطق جنگی و کاروان های راهیان نور لازم است، تاکید کرد: واقعیت‌های دفاع مقدس و حضور مردمی در پشت جبهه و دلیرمردی رزمندگان اسلام باید نوشته شود.

حجت الاسلام آل‌هاشم در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: هر جامعه را با سرانه مطالعه‌اش بررسی می کنند و برای دانستن فرهنگ مردم هر جامعه به میزان کتابخوانی مردم آن و اینکه چقدر کتاب در سال چاپ و منتشر می شود، نگاه می‌کنند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر لزوم تلاش برای ترویج فرهنگ اهدای کتاب، خاطرنشان کرد: ترویج کتاب خوانی و نشر کتاب بسیار ارزشمند است، رهبر معظم انقلاب در اهمیت کتابخوانی می فرمایند «خانواده ام شب ها را با کتاب خواندن سپری می کنند و کتاب به دست می خوابند».

امام جمعه تبریز در پایان همچنین با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد، بیان کرد: مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد نقش بسیار کلیدی و حیاتی داشتند چرا که سوسنگرد یک شهر کلیدی و کلید فتح خرمشهر بود و در تمام فتوحات جنگ، نقش رهبر معظم انقلاب برجسته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار